Nu gaat het weer om het potje bij de peuterspeelzaal, is dat niet normaal?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Carlien, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als je dan toch naar 't hoofdkantoor moet voor al dat papierwerk, zou ik daar ook ineens je verhaal doen over hoe 't loopt ter plekke en dat je niet tevreden bent.
    En vragen of ze zo snel mogelijk kan overgeplaatst worden naar elders.

Heeft immers echt geen zin om zo nog meer dan een jaar te moeten aanmodderen. Daar heeft je dochter niks aan dan en jij ook niet (telkens halve dag ongerust en bezorgd zijn om hoe ze het daar doet en hoe ze haar behandelen).

2. misa

misa Niet meer actief

Bij ons op het kdv waren ook potjes. Potjes weet ik niet. Vreemd dat ze daar zo moeilijk over doen. Maar dat is dan nog tot daar aan toe. Maar haar houding... Waaaat???? Wat denkt ze wel niet. Ik nam mijn kind weer mee, belde het hoofdkantoor en ze kreeg een dikke klacht van mij. Wat een snollerige en onprofessionele houding. Ik zou kijken naar een andere psz. Dat ze jou niet leuk vinden, nou ja oke. Maar dat ze je kind niet troosten bij weg gaan.. Belachelijk! Wat denkt ze wel niet.
    Niet laten gebeuren hoor.

3. misa

misa Niet meer actief

Ook al valt het onder 1 organisatie, dat zegt niet veel hoor. Hier bij een kdv en een bso gewertk, maar elke collega, groep en locatie is anders. Dus ergens anders kan het heel anders gaan.

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik heb vandaag in ieder geval een brief en al 250 euro op onze rekening staan. Wel een maandbijdrage van 38 euro, maar al een heel stuk minder dan 90 euro en de teruggave is ook wel fijn..

Schijnbaar is mijn frustratie een beetje op de 'verkeerde' plek (administratie) geuit, maar wel ten goede van onze bankrekening;)

Nu morgen afwachten hoe het dan gaat op de peuterspeelzaal.

Deel Deze Pagina