Mijn dochter van 2 en een beetje had het gister ineens over Sinterklaas!? Ze speelt vaak dat ze jarig is en dan cadeautjes krijgt, of ze gaat op haar loopfietsje zogenaamd naar de winkel en haalt dan cadeautjes op Gister zei ze ook weer dat ze cadeautjes had gekregen dus ik vroeg 'oh leuk, van wie heb je die gekregen dan?' Zegt ze; "sinterklaas!" We keken echt allebei van Huh waar heeft ze dát nou weer vandaan? Vorig jaar heeft ze wel schoen gezet enzo maar toen was ze nog maar 1,5 en verder hebben wij het echt niet over die beste man gehad... Kan me ook niet voorstellen dat ze het er op de psz nu al over gehad hebben... En hoe ze dat nou zelf weer bedenkt?
Mijn zoontje is iets ouder maar zing van de week ineens dag sinterklaasje daag daag... Dus het zal wel in de lucht hangen
Hier worden het hele jaar door Sinterklaasliedjes gezongen, de jongste neemt dat ook over. Misschien van een ouder kind op de psz? Ik laat het altijd maar
Och soms hebben ze ineens een ingeving ofzo. Zo reden wij pas geleden ergens heen en riep ze ineens: kijk een maisveld! Tja ze had wel gelijk maar hoe ze nu weet dat het een maisveld is? Naar ons weten hadden we dat nog nooit benoemd en ze is nooit met iemand anders daar langs gereden... En zo komt Sinterklaas ook weleens ineens voorbij. En ze is ineens doktertje aan het spelen terwijl ze nog nooit bij de dokter geweest is...het zit er schijnbaar gewoon in bij die kids ofzo...
Kijkt je dochter naar Dora? In één van de dora filmpjes zit een maisveld namelijk Hmm nou vermoed ik dat mijn dochter wellicht een zandkasteelfilmpje oid gezien heeft wat over sinterklaas ging..
Hier ook regelmatig over sinterklaas... vandaag nog.. op de vraag waar zou jij op vakantie willen als je mocht kiezen zei ze eerst : Engeland ( alsof ze daar ooit geweest is maar goed ) en toen Spanje.. Waarom ? eerst; omdat het daar mooier weer is en toen .. omdat ik hoop dat we sinterklaas daar dan zien.. haha
Herkenbaar. Hier hebben ze het soms ook opeens over sinterklaas. Allebei trouwens. Zullen ze toch ergens wat opgepikt hebben. Of Emma herinnert het zich van vorig jaar en heeft veel indruk gemaakt. Moet zeggen nu het weer opeens kouder is, dwalen mijn gedachten er soms ook opeens naartoe
op t nieuws zijn ze volgens mij weer bezig geweest over het hele zwarte piet gebeuren dat ze vóór 5dec antwoord willen over hoe en wat. misschien dat ze t ergens gehoord hebben en weer vrolijk aan sinterklaas denken in augustus
Hier laatst 's ochtends een heel verhaal over dat Sinterklaas haar kleurplaat had meegenomen naar het Pietenhuis en dat hij daar Kerstmis ging vieren. Huh?!