Nu geen last van borsten na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linbabylin, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou spannend elisabet!
    Laat nog maar even weten hoe het afloopt.. Wanneer is je nod?

2. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Spannend Elisabett, ik duim voor je hoor! Wanneer ga je testen? Mijn linkertepel is helaas gevoelig aan het worden, maar het voelt meer dat dat komt door al mijn geknijp erin :D. Ik hou het niet meer en waag morgen een testje. Ik hou jullie op de hoogte!

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland

En heb je getest???
    Ik dacht eregister dat ik toch echt ongie zou worden, maar het is bij dat kleine beetje gebleven..borsten beginnen steeds zeerder te doen.
    Dus denk dat ik morgen toch nog maar even een testje doen..

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Linbabylin: ohhh wat een positieve wending! Dat geeft toch weer een beetje hoop toch? Dat beetje bloed kan ook innestelingsbloed zijn en als ik het me goed herinner is dat juist bruin bloed omdat het oud bloed is. Had je dat? Spannend dat je ook gaat testen! Ik duim voor je!!!
    Ik heb nog steeds niet getest. Ik stond vanmorgen klaar met m'n bekertje urine, toen we ons bedachten dat de bouwvakkers onderweg waren en om 7 uur voor de deur zouden staan en het leek ons niet zo'n heel goede timing. Dus morgen een nieuwe poging, want ik wil alleen zo vroeg testen met ochtendurine, ivm met de concentratie. Maar ik hou het bijna niet meer!!! Dus wordt snel vervolgd ;)

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Jeetje spannende tijden hier!
    Ik dek inmiddels elke maand dat ik zwanger ben, elke maand voelt er wel weer iets anders. Ik zit nu op dag 17 met dus nog wel wat dagen te gaan (cyclus 24 tot max28 dagen). Ook ik herken het geknijp in de borsten, haha. Grappig dat jullie dat ook doen!
    Wat mij deze maand opvalt: ik krijg allemaal pukkeltjes in mijn gezicht. Heb ik echt helemaal nooit, zelfs als puber niet. Nou wat dat nou weer is... Ik heb volgens weekend zo ongeveer mijn NOD pas, dus da's nog behoorlijk lang wachten..

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hi Betties! Pukkeltjes kunnen inderdaad op een zwangerschap duiden, een vriendin van mij had er ook last van en heeft nu een wolk van een dochter :). Maar het kan ook een andere oorzaak hebben (nieuwe creme ofzo) en dat is ZO frustrerend van die zwangerschapssymptonen, ze kunnen ook andere oorzaken hebben.

7. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    ja kvind echt spannend, nog steeds geen pijnlijke borsten, terwijl ik dit normaal al lang heb (meestal 2 weken voor mijn nod) deze verwacht ik 17 juli.. heb een syclus van gemiddeld 28 dagen.

8. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ik had alle rondes gevoelige borsten van eisprong tot menstruatie, ongeveer 3 dagen voor menstruatie nam het dan al wat af. Deze ronde nam het een week voor mn NOD al af om vervolgens 1 dag na NOD weer gevoelig te worden:)

9. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!
    ik moet nog lang wachten voor ik kan testen:( mijn nod verwacht ik pas de 17e.. we zijn nu 7 maanden aan het wachten.. ben beniewd naar je test! succes ermee:)

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Lara: Maar jij bent dus mooi wel zwanger!!! Congrats!!!
    2Elisabett: Oh dat duurt nog effies dus. Erg hè dat wachten? Ik vind het altijd het ergste als ik net ongesteld ben, dan moet je weer een héle cyclus wachten... Daarom vind ik het testen morgen ook wel een beetje eng, die teleurstelling als het niet zo is, pffff!

11. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    je hebt helemaal gelijk! verschrikkelijk dat wachten, en dan steeds weer die teleurstelling! inderdaag als je net ongesteld bent, kun je van ellende wel de hele dag op de bank liggen:) en dan ga je allerlei oorzaken opzoeken waarom je nog steeds niet zwanger bent.. ow ow we zijn niet de enige geloof ik:)

12. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Thx!:D Ja dus bij mij zat er ook verschil in, al hoorde ik eerder dat die gevoelige borsten juist niets zeggen omdat dat gewoon door de progesteron komt die na je eisprong vrijkomt en dus bewijst dat je een eisprong hebt gehad. Heb namelijk tijdje terug zelf een topic gestart met de vraag of er meiden waren die ook altijd gevoelige borsten hadden maar ook met zw-schap;) Ik dacht iedere keer al deze ronde is het vast niets.

13. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Ellisabett: we zijn zeker niet de enige haha! En ik dacht nog wel dat ik de enige was met een obsessie. Nou, er is een heel forum vol van ons. Heerlijk vind ik het. Vooral omdat bijna niemand weet dat we aan het proberen zijn, is het toch wel fijn ergens je ei kwijt te kunnen. Figuurlijk dan hè ;)

2lara: Blijkbaar voelden je borsten toch anders aan dan normaal tijdens je cyclus, zoals ik dat nu ook heb. Maak je dan als je zwanger bent geen progesteron aan?

14. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ja ook als je zwanger bent maak je gewoon progesteron aan,maar heb hier ook al veel verhalen gelezen bij wie het niet anders voelde. Al zou ik persoonlijk ook stiekum hopen als ze na zoveel rondes ineens niet gevoelig zijn:)

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Update: ik heb vanmorgen getest... negatief :x:x:x Pfff, het is iedere keer zo'n klap. Kan me niet voorstellen ooit een positieve test in handen te hebben.
    Ik heb nog steeds geen zere tepels, zal dan wel door de zwanger-worden-pillen van de Etos komen.
    Ik ga me nu maar even op m'n werk storten en op naar de volgende ronde dan maar.

16. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    owow bale joh! op naar de volgende ronde zullen we maar denke..
    ik denk ook wel eens: hoe zou het voelen om een positieve test in handen te hebben:(
    ook hier nog steeds geen pijnlijke borsten, maarr.. ik ben vorige maand begonnen met teunisbloem olie 2X 2x daags! best veel vindt ik, misschien komt het hierdoor.. had vandaag steeds ongi steekjes in mijn buik echt vreemd! wacht maar af:(

17. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Ik voel ook altijd vanalles maar ik gooi het eigenlijk altijd op PMS dat ik sinds een tijdje heb. Voor mij werkt dat het best , het zijn vrijwel dezelfde symptomen die kunnen optreden tijdens een zwangerschap. Ik merk dat ik mijn lichaam daardoor beter leer kennen. Tuurlijk hoop ik dat het zwangerschapstekenen zijn. Maar door zo te denken ben ik uiteindelijk minder chagrijnig als ik toch ongesteld wordt. Ik doe ook absoluut geen zwangerschapstesten. Daar begin ik pas aan bij minstens 5 dagen overtijd. Als ik daar eerder mee begin is het hek van de dam hahaha
    Maar ben er wel mee bezig. De laatse dagen lijkt het wel of ik dement ben. Mijn vriend vond een gebruikt glas in de koelkast terug en vergeet constant wat ik wilde doen....Heb ook erg veel hoofdpijn...
    Op zo'n moment ben ik ervan overtuigd dat het raak want dat heb ik niet eerder gehad......Maar goed we wachten geduldig af...

Gr. Maaike

18. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Elisabett: Oooh, ik ben deze maand ook begonnen met Teunisbloemolie, dus het zou nog wel eens daar aan kunnen liggen. Alhoewel ik daar na m'n eisprong wel weer mee gestopt en, schijnt niet goed te zijn mocht je zwanger zijn. Ik heb wel eens gelezen dat ongi krampjes een zwangerschapssymptoon zijn, dus ik duim voor je!

2Momfertje: Knap hoor dat je zo lekker nuchter kunt blijven. Ik probeer dat wel, maar de ene maand lukt dat me beter dan de andere maand. Vooral door dit forum kan ik nog wel eens meegesleept worden, ervoor wist ik niet eens dat je al voor je nod kon testen! Ik hou het wel altijd bij 1 testje, dan is het me wel duidelijk.
    Ik vind je vergeetachtigheid hilarisch! Wat hormonen al niet met je kunnen doen. Want het zijn idd de pms of de zwangerschapshormonen. Ik hoop voor jou het laatste!

19. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Mijn eerste zwangerschap was ongepland ( wel heel erg gewenst) en toen viel het kwartje pas erg laat. Ik had 's avonds heel erg buikkramp en verloor al wat bloed dus dacht ongesteld. Ik naar de winkel tampons gekocht want ik had niets in huis. Kom ik thuis en was er niets meer aan de hand.... Toen na twee dagen viel het kwartje pas hahahaha. Ik denk wel dat ik achteraf heel vroeg een posi test had , het streepje was erg licht en uit mijn echo bleek later dat ik minder ver was dan ik dacht.
    Ik kan me van de dagen voor het testen alleen nog herinneren dat ik op een avond zo ontzettende hoofdpijn had dat ik op bed ben gaan liggen en helemaal knock out was. Misschien dat dit achteraf innesteling is geweest ofzo.
    Hoe dan ook, ik heb dus nooit op al die nod kwalen gelet omdat ik er totaal niet mee bezig was.
    En nu zijn we er mee bezig en denk je bij ieder dingetje he zal het nu echt. Ik wil mezelf niet gek maken dus doe ik expres zo nuchter. Maar dat lukt niet altijd hoor....En inderdaad door dit soort forums ben je er toch weer extra mee bezig en laat je, je soms meeslepen... Hoort er ook een beetje bij toch?!

Danitcha: Voor jou wordt het nu spannend!!!!

20. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik ben helaas gisteren ongi geworden. 2 dagen te vroeg, zonder enige aankondiging van pijntjes en krampjes (wat ook wel weer lekker is). Ik heb deze maand een rare cyclus gehad die niet als de mijne aanvoelde wat me wel valse hoop gaf. Ik laat de teunisbloesemolie nu maar even voor wat het is, want omdat ik eerder ongi geworden ben, is m'n luthale fase ook verkort, die al niet te lang was. Als ik iemand blij kan maken met een halve verpakking, let me know. Op naar de volgende ronde!
    Uiteraard hoop ik dat jullie meer geluk hebben.

Deel Deze Pagina