Nu geen last van borsten na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linbabylin, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Vrijdag begonnen mijn borsten gevoelig te worden en vooral mijn tepels. De douchestraal deed gewoon zeer. Ik heb eigenlijk nooit gevoel in mijn borsten. Behalve de twee keer dat ik zwanger was.. Gister twijfelde ik alweer omdat ik na het plassen wat bruinge prut afveegde. Gisteravond gingen we een stukje fietsen en toen voelde ik elk hobbeltje in de weg in mijn borsten.
    En vanmorgen... deden mijn borsten helemaal 3x zoveel pijn! Voel ze de hele dag nu en als ik ze vasthou voelen ze echt veel groter en zwaarder (haha, waar je allemaal niet mee bezig bent..)
    Dus nu goede hoop..??! Donderdag is dag 24 van mijn cyclus. Ik zit altijd tussen de 24 en max 28 dagen. Ik wil eigenlijk wachten tot vrijdag met testen, maar als het woensdag nog erger is geworden ga ik dan al testen. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik ook al een dag of 3/4 licht positief, dus....

Pfffff.... spannend!
    Zo lekker dat je hier even je hart kan luchten. Zelfs manilief heb ik vanmorgen niet vrteld dat de boel nu nog meer pijn doet. Heb hem al eens eerder onnodig zenuwachtig gemaakt, is ook zo sneu. Maar vanavond zal ik het vast wel vertellen. Ben d'r nu toch de hele tijd mee bezig...

2. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Wat jammer Danitcha!!

En spannend voor jou Betties! Laat je weten of het raak is? Mijn cyclus zit ook altijd tussen de 24 en 28 dagen dus weet niet wanneer ik wil testen. Ik kan het vanaf vrijdag doen maar wacht toch liever tot na 28 dagen denk ik. Ik zal zien of ik me kan bedwingen....

3. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Betties: ik herken het gevoel zó, vooral het vasthouden en de douchestraal haha! Ik heb dat gevoel altijd vanaf een week voordat ik ongi moet worden (behalve afgelopen maand dan:(). Het schijnt het progesteron te zijn dat je ook aanmaakt als je zwanger bent, alleen wat meer dan, omdat je dan geloof ik dik slijmvlies aan moet maken waar het eitje in kan nestelen. Dus in jouw geval goed nieuws. Hoe meer last van je boobs, hoe beter lijkt mij... maar ga niet op mij af hoor, ik lees ook maar wat op het net ;).
    Het leukste is natuurlijk om je man pas blij te maken met een posi test, maar hoe lastig dat is weet ik als geen ander :D

Ik hoop dat jullie jezelf lang kunnen bedwingen met testen. Ik heb mezelf beloofd noooooit meer te testen voor nod... yeah right ;)
    Ik blijf jullie volgen, ben erg benieuwd!

4. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Danitcha: daar was ik weer:) wel heel toevallig zeg dat we allebei zijn begonnen met teunisbloem olie en dezelfde ervaringen hebben! hier nog steeds geen pijnlijke borsten, zondag is mijn nod. ik vindt het zo vreemd! wel al een halve week last van ongi krampjes heel de dag door! verder niets geen bijzonderheden!

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Elisabett: Inderdaad héél toevallig van de teunisbloem! Ik hoop uiteraard dat je helemaal NIET ongi word, maar mocht je dat wel worden, dan ben ik ook wel benieuwd of je het ook eerder werd. Ik en zelfs m'n mannetje merkte ook dat ik deze maand zichtbaar meer vruchtbaar slijm had, had jij dat ook? In plaats van de teunisbloemolie probeer ik dit rondje tarwekiemolie... Ja, ik haal alles uit de kast om zwanger te worden, naja, uit de Kruidvat dan :D

En de andere dames al testjes gedaan????

6. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    dat hoop ik ook.. ik zal het je laten weten:) heb jij helemaal geen pijnlijke borsten meer gehad voor je NOD? even over die teunisbloem olie, het is mij nooit gelukt om mijn vruchtbaar slijm te ontdekken, maar deze maand wel!! en goed ook, heel elastisch!;)

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Voor mijn miskraam werden mijn borsten gevoelig rond mijn eisprong en dat duurde tot de eerste dag van mijn menstruatie. Ruim twee week geleden heb ik een miskraam gehad en een week na de miskraam kreeg ik ineens weer zere borsten, de eerste dagen namen deze klachten duidelijk toe, nu is dat de laatste twee dagen stabiel, erg vervelend. Heb ditmaal geen ei kunnen spotten, dus waar dit nu vandaan komt is onduidelijk. Het is ook niet meer van de HCG in mijn lijf, dat is al weg.

Een vrouwenlijf blijft een raar ding ;)

8. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Elisabett: Nee, helemaal geen gevoelige boobs gehad deze ronde. Vandaar dat ik het weer een rondje zonder teunisbloesemolie probeer, even kijken of de gevoeligheid weer terugkomt. Alhoewel het er wel sterk op lijkt dat de tbolie helpt bij vruchtbaarslijm en dat is toch ook wel belangrijk. Ik begin nu weer te twijfelen over wel of niet slikken....
    Wanneer ga je testen? Of wacht je netjes tot je nod? Was de 17e toch?

2Lieke: Begrepen we ons lijf soms maar wat meer hè? Misschien ben je wel alweer zwanger nu je weer zere borsten hebt net als vorige keer bij je zwangerschap? Ik ken dat gevoel niet, dus kan er niet over meepraten. Maar je kunt dus ook pijnlijke boobs krijgen na je ovulatie omdat je lichaam dan progestosteron aanmaakt...

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    @Danitcha; pijnlijke boobs na eisprong kan zeker! Ben jaren aan de pil geweest en sinds de pilstop viel me dit met name de laatste 3 cycli duidelijk op.
    Zelf op ben ik op dit moment nog zeker niet weer opnieuw zwanger, miskraam is ruim twee week geleden.

Ervaringen met teunisbloemolie heb ik niet, ben eigenlijk wel benieuwd wat voor effect dat heeft!

10. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Danitcha: kga denk niet voor mijn nod testen, als ik de 17e niet ongi wordt, ga ik zeker testen als ik het ervoor doe kan het weer zo tegen vallen;) kzit ook te prakkiseren of ik deze maand wel of geen tbloem olie ga slikken weet je wat raar is.. mijn zus heeft slikt ook tbloem olie, maar dan van een heel ander merk, en die mag je wel doorslikken als je zwanger bent, ik slik die van kruidvat en daar staat het echt op dat het niet mag! kga eerst maar ff t weekend afwachte;)

11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2elisabett: Doe je goed, die testjes sponsoren alleen het Kruidvat en geven toch nog onzekerheid tot je nod. Maar ik bezwijk toch telkens weer onder de testdrang :). Komt een spannend weekendje voor je aan!

2Lieke: Kan gelukkig niet meepraten over een miskraam, maar wens het niemand toe. Ik hoop dat je het op z'n tijd een plaatsje kunt geven en snel weer zwanger bent! Van teunisbloesemolie zeggen ze dat het de cyclus verkort, het vruchtbaar slijm vermeerderd en pms klachten verminderd. Alle drie kan ik beamen. Ik hoopte er ook zwanger van te worden, maar helaas... Van tarwebliemolie zeggen ze dat het de doorbloeding van het baarmoederslijmvlies kan verbeteren, de innesteling bevorderd en de luteale fase kan verlengen. Ik ben er net mee begonnen, dus kan je nog geen oordeel geven. Ik heb wel hier en daar gelezen dat het een miskraam kan voorkomen... baat het niet schaadt het niet toch?

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    danitcha: gezien het verloop van deze maand (enorme zere boobs) en nu wordt ik toch ongesteld. Ik dacht écht dat het deze keer is het raak.... Blijkbaar heb ik nu ook PMS??!! Wat jij beschrijft over teunisbloemolie en tarwekiemolie klinkt goed. Ik denk dat ik die deze maand maar eens ga toevoegen aan mijn vaste dagelijkse dosis VSM zwanger worden pil en visoliepil...

13. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Baaaaaaaaaalen Betties! Is het echt al helemaal doorgebroken of is er nog een sprankeltje hoop?
    Die pillen zijn geen wonderpillen, want dan zouden we allemaal hier op het forum al zwanger zijn, maar misschien geeft het net dat zetje in de goede richting? Ik hoop het! Ik slik ook al visolie en zwanger worden, maar dan van de Etos. Vitaminetekort heb ik in ieder geval niet :D

14. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    nee natuurlijk zijn het geen wonderpillen maar ik sta er net zo in als jij: baat het niet dan schaadt het niet.
    Het is nog niet doorgebroken, maar het is voor mij wel duidelijk waar het heengaat. Zal tussen vandaag en zondag wel echt ongesteld gaan worden.

Deel Deze Pagina