zwangerschapstest vraagje 2v5kv

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anne85, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

hey meiden,

Omdat ik toch wat andere dingen voel dan normaal wil ik graag een zw. test doen, gisteren langs kruidvat geweest.. NU het volgende ik zit 11 dpo volgens ovutesten vorige week dinsdag ei.. Normaal gesproken zou plus minus vandaag mijn nod zijn mr ei is dus later ik zit op dag 30 van cyclus maar zoals jullie kunnen zien is deze wat onregelmatig. Zou ik vandaag al een test kunnen doen?? En kan het ook met 'middag'urine?

Lief Anne

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    proberen kan altijd..... ik testte zelfs met 6 dgn voor nod positief dus de kans bestaat dat je misschien al iets kan zien.... Ik testte overigens altijd met middagurine....

3. anne85

anne85 Niet meer actief

kon me niet beheersen..... helaas negatief, baal zo en zo verdrietig.. d8 echt het gevoel te hebben.. snik snik voor het eerst symptomen..

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Je hoeft op 11 dpo echt nog geen streepje te hebben hoor.... Er is nog niks verloren! Ik duim voor je!

5. anne85

anne85 Niet meer actief

had toch al wel iets moeten zien???? thnks xx

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nee hoor, dat ligt er gewoon aan hoeveel en hoe snel je hcg aanmaakt. Laat je niet van de wijs brengen, er zijn zat vrouwen die pas op NOD positief testen of zelfs nog later. Het kan zelfs per zwangerschap bij dezelfde vrouw verschillen. Echt! ;) :)

7. anne85

anne85 Niet meer actief

ok noujah dan moet ik nog maar even hoop houden, jij hebt ook al veel meegemaakt... zit ik hier met mijn emo geklaag, sorrie!

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! :)
    Ik gun iedereen gezonde zwangerschappen en heel veel geluk. Bij mij komt het ook wel weer! Het hele zwanger worden gedoe is gewoon heel spannend en emotioneel.
    Wanneer ga je weer testen?

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ehm, de test gaat kleuren zodra er voldoende hcg zichtbaar is. Hoeveel, dat verschilt per test.
    Zolang er niet voldoende HCG is, kleurt het streepje dus niet en zegt de test niet zwanger. Maar dat zou je eigenlijk juister moeten duiden als: onvoldoende HCG.

Aangezien je nog maar op 11 dpo zit, is de kans dat je gewoon veel te vroeg getest hebt, nogal groot aanwezig, dus ik zou het nog even afwachten tot minimaal 14 dagen na je eisprong, en zelfs dan kan het soms nogal duren.
    Ik testte bij Thirza pas 19 dagen overtijd, (4,5 week na mijn eisprong positief. Blijkbaar een combi van lange innesteling en laag HCG, omdat ik ook anderhalve week terug werd gezet bij de termijnecho.
    Bij de vorige zwangerschap testte ik 4 dagen overtijd pas positief.

Maar dat je er zo emo van wordt, is misschien wel een goed teken ;)

10. anne85

anne85 Niet meer actief

hmm naja gisteren toch mr wijntje genomen geloof er niet zo in dat ie nu dan niets zou laten zien;) wijntje smaakte heerlijk haha nu op naar de volgende ronde, mr eerst ongi worden!! duurt dan ook weer lang he als je daar op wacht;) haha

Deel Deze Pagina