Paar maanden geleden hebben wij bij stapless(office centre) een laptop gekocht Nou krijgen we vanaf het begin af aan al het wel bekende blauwe scherm Nu zijn wij hier inmiddels al 3 keer mee terug gegaan aangezien de fout blijf aanhouden Nou ben ik dus niet van plan om nog veel vaker heen en weer te rijden Maar kan ik vragen naar een waardebon of een nieuwe laptop of iets? Dit word nu al de 4e keer en hij is vaker weg geweest als dat ik hem thuis heb gehad dat kan denk ik niet de bedoeling zijn
Ik zou even contact opnemen met de fabrikant van de laptop. Er zit neem ik aan nog garantie op en de reparatieservice van de fabrikant is vaak een stuk beter dan die van een winkel.
Mijn man werkt bij een electronica zaak en daar mag je bij de 3e keer al een nieuw model eisen dus dan lijkt het me dat je dat bij de 4e keer zeker mag ja.
Hij word elke keer terug gestuurd naar de fabrikant maar blijven hetzelfde probleem houden Laatst haalden we hem op en na 1 uur gewoon op marktplaats te hebben gezeten gelijk al dat blauwe scherm en we moeten toch elke keer ruim 20 min rijden naar die zaak
Apparaat kapot binnen 6 maanden? | Consumentenbond Verschillende soorten garantie | ConsuWijzer.nl Deze twee links bevatten duidelijke informatie over je rechten. Hopelijk heb je er wat aan. Desnoods printen en meenemen naar de winkel.