Misschien een rare vraag maar in welke week van je zwangerschap krijg je je kraampakket? En weet iemand wat er in het pakket van Menzis zit. Ik weet dat er ook nog een verrassingsdeel inzit, maar ik vroeg me af of er alles inzit wat je nodig hebt of dat je zelf nog wat moet aanschaffen? Liefs, Duveldraakje
Valt tegen wat er in het pakket zit. Alleen de benodigde dingen + 2 knuffeltjes. Maar misschien verschilt het hoe je verzekerd bent? Ik weet niet meer precies wanneer ik hem kreeg, volgens mij ongeveer bij 27 weken.
Dank je voor je snelle reactie. Ik hou het dan even in de gaten, ik heb bij Menzis ook al gevraagd wanneer ik m ongeveer kan verwachten, hopelijk weet ik deze week dan meer. Ik ben extra verzorgd 3 verzekerd, het verrassingsdeel makt me op zich niet heel veel uit. Als er maar alles inzit wat je nodig hebt voor de bevalling en de kraamtijd. Liefs, Duveldraakje
Hoi hoi Ik heb hem nu al een 3 weken liggen dus met 28 weken en er zat niet zo veel in ja het kraamgebeuren en een vaag badcape en een knuffel en zeep voor de handen
ben ik ook wel benieuwd naar...bij mijn zoontje was ik nog verzekerd bij de agis dus....en nu zit ik ook al weer ff bij menzis.... wanneer melden jullie je eigenlijk aan voor kraamzorg? Bij mijn zoontje deed ik het met 12 weken... maar hoor zo nu en dan dat je het nog sneller moet doen?
Ik kreeg het pakket volgens mij rond 30 weken. Er zit alles in wat je nodig hebt, en als extra's kreeg ik een aap omslagdoek en een aap tutdoekje. Ik ben in het zh bevallen, eigenlijk wou ik thuis. De rest vd spullen heb ik naar een organistaie gebracht, die het naar Afrika bracht geloof ik.Ik vond dat wel een goed idee, anders gooi je het toch weg.Heb dat op deze site gevonden. Restanten ongebruikt kraam materiaal.