Toen ik de titel las dacht ik, oh oh.. wat heb ik gedaan dan? Maar dit is gelukkig een leuk bericht haha. Top!
Jeetje wat veel! Hebben jullie goed gedaan met zijn allen dames! Krijg je er ook van als je met zoveel vrouwen op 1 forum zit hihi
Zooooooo, das veel!! Hebben we niks beters te doen vraag je je bijna af óp naar de 20 miljoen! (en zijn we toch nog ergens heul goed in haha!).
Ik heb het net weten te achterhalen en ik schrok me helemaal kapot. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/269055-juli-mamas-2008-deel-15-a-144.html#post10000000 Maar ga alsjeblieft geen speciale dingen doen. Ik kom hier maar wat graag. IK moet juist iedereen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt dat ik hier kan kletsen.
Iedere keer als je op quote drukt dan zie je in de balk waar je de www...... intypt het postnummer erbij staan. En omdat het rustig was op het werk dacht ik ik ga eens speuren. Ik had de tijd al kunnen terugbrengen naar 24 mei tussen 20.50 en 21.38 uur. Bij mij eigen berichten stond er 1 van 21.17 uur en toen dacht ik dit is ongeveer in het midden en laat ik eens kijken hoeveel minuten ik er nu weer vanaf gepeuterd heb. En tot mijn grote schrik stond er toen het 10 miljoenste bericht.
ja, ik zie het idd, als je quote!! Haha, zou ik niet opgekomen zijn hahaha, was zeker heeeeeel rustig op je werk!!
Gefeliciteerd senninha! (OMG ik zie dat je meer dan 55.000 berichten hier hebt getikt, wat véél zeg ). Dan is je deze eer ook meer dan gegund