Hallo, Na een meisje zijn we nu in verwachting van een jongen! Hartstikke leuk, alleen die naam! Er is niks wat we echt leuk vinden. We hebben wel wat namen maar die zijn Het allemaal net niet. We hebben nu: Julan ( beetje te apart.) Sepp(te hip) Mika ( te hip) Milo (leuk, maar als volwassene...mwah) Pim ( gaat um nie worden) Loek ( erg leuk, maar dochter begint al met een l. Pfff... Iemand nog suggesties in deze trend? We houden dus niet van te hippe ( top 10 namen enz.) geen unisex namen, niet te vreemd, geen voorwerpen ( spijker etc.) niet al te engels en het liefst niet beginnen met een r of l. Haha zoooo... Succes
Bas Milan Julius Luuk Gijs Guus Mees Mick/Mik Jim Sem Teun Nick Julian Quinn Daan Boaz Dean Mark Mats Zit er iets bij?
Thanx voor het meedenken maar is wel heel veel hip... En dat willen we echt niet... (sorry hoor we zijn erg lastig )
Robin Thijs Mathijs Dave Sjoerd Tim Dirk Vincent Ben(jamin) Sam Kees Maarten Dit meer in jullie straatje?
Voel me gewoon een beetje lullig om te zeggen dat dat het ook niet is ik hoor iedereen altijd zeggen 'opeens heb je de naam!'. Nou... Wij niet, ben echt bang dat we straks genoegen moeten nemen met iets wat we eigenlijk maar ' mwah' vinden....
Geeft toch niet...misschien Google even raadplegen... Gewoon alle namenlijstjes af. Moet zeggen voor een meisje vind ik het ook makkelijker...maar het is ons ook gelukt....
Niet top-10, niet unisex, niet te hip, niet te Engels, niet raar. Okeee XP Heb niet gekeken naar eerdere posts dus sorry voor dubbele!! Aaron Alex(ander) Abel Bart/Bert Boris Bjorn Bas Cas Chiel Chris Coen David Dennis Dirk Eric/Erik Felix Floor Floris/Florian Gabriël Guus Hugo Henry/Hendrik Harm(en) Hidde Hilke Jaap Jaco/Jacco/Jacob Jasper/Jesper Jelle/ Jilles Jelmer Jeroen Joost Joris Koen Leen(dert) Leo/ Léon Lex Loek Maarten/ Martijn/ Martin Mark/ Marc Moos Max/ Maxime Matthijs/ Matthias Menno Mels Michiel Mick Nathan Nick Niels/Nils Noah Olivier Olaf Peter Rein Ralf/ Ralph Ron(ald) Tijn Tom/ Thomas Tibbe Vincent Vico Wessel
Ik neem even een abbo, wij zijn er ook nog niet over uit en hebben ongeveer dezelfde eisen: geen top10, niet te hip *en* eigenlijk willen we dat je het niet fout kan schrijven en overal uit te spreken is. We hebben tot nu toe - Jasper - Dennis - Owen - Oliver - Morris - Daniel (zonder puntjes, alleen in NL hebben we puntjes, stom) - Alexander Maar eigenlijk zit hier niks tussen dat we supertof vinden. We zoeken dus nog meer suggesties.
Misschien vernoemen naar de beide grootvaders . Die namen voldoen vast aan al deze eisen. (Ze zullen toch niet allebei met een r of l beginnen hoop ik )
Alec Philip Casper Erwin Jacob Nathan Mark Marcus Marius Victor Felix Oscar Frank Emile Jort Arthur Brent