Hij is in het echt echt echt roze hoor Logan, ik was ook niet van plan om nu direct over een cb digital te piesen hoor! Eerst. Iets dichter bij nod en wat duidelijker streepies zien!
Ja, ik legde in de eerste post al uit dat ik het voor de titel kort en bondig moest samenvatten maar geeft niks hoor! Moest er wel om lachen en hey je weet maar nooit wie weet was het dan gelijk al positief! ( ik ben van nature een optimist!)
Haha, ik heb een beetje het gevoel alsof dat de goden verzoeken zou zijn, zeg maar! En ook wel zo de van het geld als ik dan op de kv ineens geen streepjes heb, of indroog, of mega tuur, in plaats van een lichte maar duidelijke streep, wat ik stiekem wel hoop (en heel stiekem verwacht, maar dat zeg ik liever niet hardop om teleurstellingen te voorkomen!)...
De action van vanochtend, 11 dpo met ochtendurine. Voor mij duidelijk zichtbaar en roze, en iets minder tuur dan gisteravond!
Oh hij maakt de foto's wel weer van beroerde kwaliteit zeg! Hier die van gister en vandaag onder elkaar:
Ik ga zo mijn man naar zijn werk brengen, n daarna kamperen voor kv tot hij open is! en even een broodje eten in de stad, om de tijd te doden... Heb de urine bewaard zodat het een mooi representatief testje wordt! Ik ben heel benieuwd! Zie net dat ik het hier nog niet had gezegd, maar op 8 dpo (ja acht!!) had ik op kv al een heeeeeel vaag in de verte tuurlijntje maar dat was niet op de foto te krijgen... Ben dus echt in spanning nu wat er straks gaat gebeuren!
Spannend Mags! Ik weet nog precies de spanning die ik voelde bij het testen...Trillende handjes en een hartslag van 200 toen ik het eerste 'vage' streepje zag...Succes en sterkte! Laat je het hier nog eventjes weten? Ja toch?