Hoi dames! Ik ben nog steeds heel erg nieuw op deze forums, dit is pas m'n 2e. M'n vriend en ik hebben 2 maanden geleden besloten dat we voor 'n 2e wilden gaan. Na 't verwijderen van m'n spiraaltje ben ik direct ongesteld geworden, en heb ik 2 maanden 'n regelmatige cyclus gehad. Ik moest de 10e ongesteld worden maar ben 't tot op 't heden nog steeds niet. Heb 'n test gedaan op m'n NOD en vanmorgen, gaven beide knalnegatief aan. Die onzekerheid killt me ontzettend, wat zijn jullie gedachtes erover? Thanks!
Waarschijnlijk heb je nog geen eisprong gehad. Het kan wel even duren voor je lichaam weer een regelmatige cyclus heeft.
Dus wat adviseer je, als 't over 'n par dagen nog steeds uitgebleven is nog ff 'n testje doen? En dan volgende maand met ovulatietesten werken? En kan dat ook als ik alweer 2 maanden regelmatig ongesteld ben geworden? Sorry zit met veel vragen hihi
het kan wel eens voorkomen dat je een paar dagen later ongesteld wordt dan je eigenlijke cyclus. Ik zou nog een paar dagen achten en dan evt een test doen. Ik zou gaan starten met ovulatietestjes dan krijg je meer inzicht in je cyclus
Was sowieso van plan om 'n paar dagen te wachten met testen, want iedere keer die hoop en teleurstelling is zó erg! Maar 't is wel goed dat ik nu die bevestiging heb, dankjewel! Ik probeer nu ook langzaam 'n beetje de hoop te laten varen voor deze ronde ..
Even 'n laatste update, ben nog steeds niet ongesteld geworden! Morgenvroeg denk ik maar weer 'n testje ertegenaan gooien, en indien deze weer negatief uitgeeft dan ga ik even 'n afspraakje bij de dokter maken