Wat een mooie huis en tuin heb je! Ziet er supergezellig uit. Hier de meest recente van onze tuin (een maandje geleden):
Hihihihi.. Ik lees dat er meerderen zijn die aangeven dat hun tuin niet fotowaardig is.. Nouuuu.. Onze tuin eigenlijk ook niet.. Maar sinds kort heb ik nu in ieder geval een plekje waar precies een kleed past (vorige maand was dit nog een wildernis met een bergje een paar boompjes en een gat waar een vijverkuip heeft gezeten).. Dus kan ik lekker met de kleine man naar buiten.. Haha!! Hij heeft van de week heerlijk met zn stapelblokken zitten spelen..
Ja, er zijn hier meerdere bossen in de buurt. Eén ervan begint op die heuvel naast ons huis (links op de foto) en beslaat een oppervlakte van 27,5 km2. Dit is in Frankrijk trouwens
Hahaha en wat voor een.. Die gaan we volgend jaar van de belastingteruggave vernieuwen.. Aan de linkerkant loopt de tuin namelijk nog een paar meter door.. Maar das een nog ergere puinzooi incl geschorste auto.. Hahahaha
oeh leuk! zal eens kijken of ik straks ook een foto kan uploaden We zijn druk bezig geweest vorig jaar om te zorgen dat ie dít jaar perfect zou zijn. Op de heg na (die echt nog een halve meter lager moet...... klusje van gisteren en vandaag ) is het af. Oja, vriendlief wilde nog een vijver. Ben ik het wel mee eens maar we zijn nog een goedkope bak aan het zoeken
Dit is onze tuin, ben er zi blij mee, vooral deze dagen. Mijn dochter wil ook alleen maar buiten zijn... Wij hadden vroeger ook een zandbak en schommel, maar geen glijbaan. Bij mijn oom en tante hadden ze een speelhuis, zulke leuke herinneringen aan. Fijn dat ik een super handige man heb die dit allemaal (zandbak, schommel en speelhuis) helemaal zelf heeft bedacht en in elkaar getimmerd.