Onze achtertuin. 2 jaar geleden toen we dit huis kochten was het een oerwoud. Door alleen te snoeien, weg te halen en te verplaatsen hebben we dit er van gemaakt. Oké, de bloemetjes zijn gekocht
Eerste plaatje van onze tuin, nieuwbouw en sinds vorige week staan alle planten erin duurt nog wel,paar jaar voordat je echt een mooie tuin krijgt planten wise. Maar helemaal happy in de zon en dit jaar niet in een zandbak wat vorig wel zo was!
Pfff wat een mooie tuinen allemaal! Jaloers! Zit hier al 4 jaar op een stom balkon *gaat zitten sipje in een hoekje*
Onze tuin! Manlief is bezig om een speelhuisje te maken. Ik ben erg blij met het nepgras. Onze tuin is niet heel groot....maar wel heerlijk op t zuiden!
Wat hebben jullie mooie (en grote!) tuinen. Die van ons zit vol met verbouwingstroep van vorig jaar, onkruid etc. Zowel voor- als achtertuin....Ik heb de afgelopen dagen niet of nauwelijks in de tuin gezeten, omdat het gewoonweg vies en rommelig is Maar.......tussen nu en 4 weken hebben wij als het goed is geheel gerenoveerde voor- en achtertuin! Ik kan echt niet wachten!!!
Nou ik plaats geen foto nu. Kids buiten spelen.. En het lijkt wel ontploft nu haha.. Ach ze vermaken zich zo heerlijk ..
Voortuin wel super netjes .. Aanzicht van ons huis hè staat alleen net een kliko gebracht door gemeente die moet nog naar achter.. De stink bakken bah
Dit is onze tuin, de spulletjes staan een beetje overal omdat ik de laatste paar uur bezig ben geweest met het scrobben van de tegels. We kunnen heerlijk op de veranda bij de blokhut zitten.
Hier ons tuintje. Alles zelf gedaan en heel lowbudget, en daar ben ik best trots op. Mooie tegels wil ik ooit nog wel, maar voor nu kunnen de kids nog lekker met stoepkrijt hun gang gaan op de simpele stoeptegels. Dit is onder het afdak, ons terrasje waar ook de kindjes onbezorgd kunnen spelen. Achter in de tuin staan ook dingen zoals fietsen en de grasmaaier enzo vandaar het hek, omdat we niet willen dat de kleinste daar zomaar bij kan komen. Op de plek van de houten stoeltjes staat inmiddels een schommelbank, die zie je op een van de volgende foto's.
Momenteel staan de planten wat hoger en meer in bloei, de klimop is inmiddels een meter hoog (met bloemen erin) etc etc maar voor het idee.