Mooie tuinen komen er voorbij, zeg! Altijd leuk om inspiratie op te doen ook Ik zal straks ook een foto maken, eerst even het wasrek leeghalen en opbergen
Onze tuin is nog in de maak maar ik heb al wel vast een preview van de kleur combi tuinset en een muurschildering
Hier geen foto waard Maar het Is een tuin van 15 bij 7 meter. Er staat een grote trampoline een schommel een zandbak twee glijbanen en natuurlijk nu een groot zwembad. Een kinderparadijs hihihi En dan op het terras een tuinset en een grote tuinkeuken met bbq tipanplaat en een wokbrander
Foto van maand of twee geleden, beetje somber zonder bloemen en blaadjes Bekijk bijlage 396417 Bekijk bijlage 396418
Voordat wij erin kwamen wonen 6 maanden geleden En nu. ☺️ met een schommel en mijn eigen moestuintje ☺️
Mijn man is hovenier, helaas heeft hij niet altijd zin meer om zijn werk thuis door te zetten! Tegels dit jaar ook niet gehogedrukt omdat het meestal maar drie weken effect heeft! We zijn wel op zoek naar nieuwe tegels en willen achter in de tuin misschien ook nog een terrasje maken omdat daar de zon in de ochtend staat.