Wat zou jij doen als......

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaEsther, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Lees het bericht en kies!

1. Optie 1

2. Optie 2

3. Optie 3

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Laten we het op een hypothetische vraag houden.;)

Stel; je koopt een verjaardagscadeau (via internet) voor je kind. Een dure. En het voldoet niet aan de verwachtingen. Je stuurt het terug, krijgt een nieuwe. Wéér niet goed. Dus je vraagt je geld terug. Dat krijg je. Het cadeau zal opgehaald worden. En dat gebeurt niet........... Wat doe je dan?

1 - Ik bel ze en vraag wanneer ze het cadeau nou eindelijk op komen halen.
    2 - Ze willen het niet meer terug, mooi zo, voor een gratis cadeau ben ik er heel blij mee en ik ga het dus gebruiken!
    3 - Ik maak geen slapende honden wakker en hou het cadeau, maar met gebruiken wacht ik sowieso een poos totdat ik zeker weet dat ze het niet alsnog komen ophalen. Want dan ben ik natuurlijk aansprakelijk.

Roept u maar!:D

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zeg: gewoon eerlijk zijn en bellen dat het cadeau nog niet is opgehaald.

Ik zou er anders denk ik een naar gevoel bij hebben.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou nog een keer bellen, als ze dan niet komen zou ik er niks meer aan doen, dan heb je je best gedaan en hebben zij gewoon pech.

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gewoon even bellen.. ze hebben jou ook twee keer goed behandelt door het cadeau opnieuw op te sturen en het geld terug te betalen.. hoe zeker weet je trouwens dat je het niet al terug had moeten brengen naar een inleverpunt... is bij wehkamp bijvoorbeeld zo.. ik noem ook maar wat hoor!

voor mij geldt: Eerlijk duurt het langst...

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Optie 3 , ik zie het als hun taak om dat ding op te halen en als ze dit niet na afzienbare tijd doen en het vergeten zijn is het hun probleem en niet het mijne ... maar ik zou het de eerste paar maanden niet gebruiken en gewoon aan de kant zetten ..

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou bellen!

7. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Dan nog even de aanvullende informatie dat bij de eerste omwisseling heel wat aansporing nodig was voordat ze uberhaupt het kapotte cadeau om wilden ruilen en ze probeerden zelfs nog om de verzendkosten op mijn dak te schuiven. (Hmm, niet meer zo hypothetisch zo langzamerhand he.) Bij het tweede exemplaar mailden ze al niet eens meer terug toen ik zei dat het weer niet goed was, pas toen ik begon te dreigen met Radar enz. kwam het balletje weer aan het rollen. Vervolgens kreeg ik het geld wel weer terug, maar zonder de verzendkosten en toen het eindelijk afgehandeld was, was het inmiddels al ruim twee maanden post-verjaardag. Wij hebben drie keer gemaild wanneer ze het cadeau nou eindelijk kwamen ophalen. Bij de derde keer gaven ze pas een datum. Afspraken afgezegd, we moesten immers thuis zijn. Kwamen ze niet. Wij weer gebeld. Nieuwe datum. Kwamen ze wéér niet. En nu hebben wij zoiets van; stik er lekker in. Wij hebben ons geld en schijnbaar zijn zij het cadeau ook liever kwijt dan rijk. Verzendkosten zijn meer dan de waarde van dat ding........... ;) Iemand die zijn keus wil herzien? :p

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik zou eerst bellen (misschien 1 a 2 keer) als ze dan nog steeds het ding niet ophalen, is het van mij :)

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Euhm...om heel eerlijk te zijn...ik had eerst optie 1 gestemd, maar wil graag naar optie 3 overschakelen.

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Tja als ik dat zo lees, dan zou het voor mij ook wel eens klaar zijn. Ik zou het kado dan wel nog een tijd laten staan, en dan pas over een paar maanden in gebruik nemen.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    sowieso optie 3 ;) al na het eerste verhaal.. ik sluit me aan bij Nicole

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    3, Als je zoveel moeite heb moeten doen en er komt niemand opdagen... Jaa dan is het dikke vinger, Its Mine!

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    je hebt enoeg moeite gedaan hoor!
    nummer 3 en daarmee klaar

15. 4days

4days Niet meer actief

Optie 3 hoor!
    As ze zo nalatig zijn met dat soort dingen zijn ze het ook zelf een beetje schuld vind ik. En voor zo'n bedrijf maakt het vaak niet zoveel uit, bij een particulier zou ik het weer een ander verhaal vinden.

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    zeker nummer 3 jij hebt al genoeg je goede kant laten zien en blijkbaar willen ze het niet zo heel graag terug hebben.

En stel dat jij 2 keer een vrije dag had genomen van je werk om dat ze dat pokke ding zouden ophalen en ze deden het niet. Dan is het niet meer dan terecht dat je het mag houden, voor jou onkosten.

17. casadimama

17 apr 2009
    58
    0
    0
    Ik ga voor optie 2! Blijkbaar de enige haha.

18. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ook optie 3 hoor.
    Idd je hebt er genoeg aan gedaan.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou, ik zou er na zoveel moeite gewoon klaar mee zijn!! Ik zeg; dat kado lekker houden, dat is de rente voor al je moeite en fatsoen!

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

heb gekozen voor optie 1, sterker nog. Ik zou het zelf terugsturen.

Deel Deze Pagina