Vraagje over ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liza28, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hallo ladies!

Ik heb vanochtend toch maar ovulatietesten van sensitest besteld.. Na alle twijfel de afgelopen ronde wil ik nu wel een keertje duidelijkheid!
    Ben erg benieuwd of ik een duidelijke eisprong herken, heb er maar meteen 24 besteld nu heb ik een vraagje: stel dat mijn cyclus iedere maand 34 dagen blijft, en ik kom er komende ronde achter wanneer mijn eisprong is, blijft dit dan iedere maand hetzelfde? Of moet ik iedere maand opnieuw ovulatietesten uitvoeren?

Ben benieuwd naar jullie reacties!
    X

2. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan het in principe elke maand verschillen, maar als je een regelmatige cyclus hebt zal het wel steeds rond dezelfde dag zijn. Dus ik denk dat je het een paar rondes wat langer moet testen en op den duur misschien alleen rond de dagen die er toe doen. Maar goed, ik ben ook maar een beginneling als het om ovutesten gaat dus ben niet 100% zeker (ga straks mijn eerste doen :D)

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bij mij verschilt het nog al.. en doe al meer dan 3 jaar ovulatie testen.. mijn ei is wel eens op dag 11 geweest.. maar ook wel eens op dag 17... en laatst op dag 28 ofzo... mijn lf is ook vaak ietjes langer 15/16 dagen..

als je echt je ei iedere maand wilt vinden, zou ik toch ovulatie testen blijven gebruiken, of gaan temperaturen.

Deel Deze Pagina