Vliezen gebroken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door LdJ, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Hoi dames,

Misschien een ontzettend domme vraag maar ik ging net naar de wc & toen ik de wc uitliep zag ik tot mijn verbazing dat er voor de wc een plasje kleurloos water lag.. Kan het zijn dat mijn vliezen gebroken zijn zonder dat ik het zelf door heb gehad?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Men zegt dat je kan controleren of je vliezen gebroken zijn door op je hand te blazen. Als je dan wat verliest zijn je vliezen gebroken. Dat ff proberen dus!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd even op je vuist blazen en probeer eventueel gelijk iets op te vangen in een bakje...

4. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat laatst ook gehad.. maar steeds als ik op mijn hand blaas komt er iets..
    En dat is toch echt urine.. dus of die test nou zo goed werkt..
    Succes!

5. Patty01

Patty01 Actief lid

5 jun 2012
    205
    2
    18
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    ik stond net op van de bank en toen moest ik hoesten, en ik merkte dat ik wat 'vloeistof' verloor. Ik ben meteen naar de wc gegaan en zag een kleurloze vloeistof in mijn maandverbandje. Ik weet nu niet zeker of het urine was of vruchtwater. Het was in ieder geval niet geel en ik rook geen sterke geur, vandaar dat ik twijfel. (sorry, beetje onsmakelijk)

Ik ben 13 december uitgerekend en de baby is nog niet ingedaald. Ik voel verder niks vreemds, maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen (of ik iets moet doen). Ik lig nu weer op de bank.

6. LdJ

LdJ Niet meer actief

ik ga er maar van uit dat het wat geknoei is geweest van schoonmaak water.
    ik ben ook 13 december uit gerekend maar de baby is bij mij wel volledig ingedaald

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Je hoeft echt geen vruchtwater te verliezen als je op je hand blaast, zeker niet als je een scheurtje in je vliezen hebt.

Hier ging ik 's morgen op het toilet zitten en toen leek het alsof er iets liep. Dacht ook aan urine of uitvloeiing. Heb met veel moeite (beetje heen en weer schommelen op het toilet) wat opgevangen in een glas. Het zag eruit als eiwit met vlokjes erin. Hubby vond het zoet ruiken en ik moest er bijna van overgeven, zo'n vieze lucht.

Advies is om bij vochtverlies altijd te overleggen met de VK. Zij kunnen dan met een stripje testen of het VW is. Zo ja, dan moet je binnen 18 uur bevallen zijn, anders moet je naar het ziekenhuis ivm infectiegevaar.

Succes!

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo ging dat bij mij ook. Ik had een hoge vliesscheur waardoor er steeds n beetje lekte.
    Bij twijfel altijd overleggen met de vk. Infectiegevaar is echt niet iets waar je risico mee moet nemen.
    Beter n keer te veel bellen dan te weinig.

Deel Deze Pagina