Ik heb al een aantal keer topics van je voorbij zien komen en ik hoop echt dat jullie eruit komen. Ik denk dat relatietherapie een hele goede is, jullie hebben 2 kleine kindjes en dan zou ik de relatie zeker niet zomaar opgeven en dat doe je duidelijk niet. Maar inderdaad, 2 ruziende ouders is natuurlijk niets...Heb je echt niemand in de omgeving die een avondje op kan passen? Vriendin, lieve buurvrouw? Snap dat het lastig is om een oppas te vinden. Misschien kan je op het kdv rondvragen of een briefje in de supermarkt ophangen. Of een buurmeisje aanspreken. Verder zou ik zeker naar de mogelijkheid kijken of je vriend een tijdje weg kan uit jullie huis. Misschien kan hij een week bij een vriend slapen? Lijkt me dat jullie beiden dan goed tot rust kunnen komen en goed kunnen nadenken. Misschien heb je niet veel aan mijn adviezen en ze zijn ongetwijfeld al genoemd, maar wil je wel een hart onder de riem steken! Heel veel succes!
We wonen hier nog niet zo lang en ken nog maar amper mensen en ook niet van de leeftijd om op te passen. Ik ga vrijdag op het kdv vragen of ze iemand weten. Verder moet je voor veel sites betalen, terwijl als je je als oppas aanmeld niet. Ik moet zeggen de afgelopen dagen gaat het best goed. Ik merk vooral dat we moeten blijven praten. En m'n vriend is gewoon heel vergeetachtig en dat is heel irritant. 100keer uitleggen hoe en wat de kids eten en doen(terwijl ik het al voor hem heb opgeschreven) en zo nog meer dingen. Hopelijk vinden we snel een oppas. En ik ga een briefje in de supermarkt ophangen, je weet maar nooit.
zet op mp een advertentie, vaak durven de oppassers dat niet (het is vaak zwart) maar reageren dan wel op je oproep, zo had ik er ook 1 gevonden (helaas is zij daarna zwanger van de 3e en is het verwaterd..)
Dank je wel voor de links maar of ze zijn niet geschikt of niet op de goede dagen. Ik heb een advertentie gezet op marktplaats en ga dan toch maar de poging wagen om op betaalde sites te kijken.
Ik zie het nu pas. We hebben twee oppassers gevonden, echt super! En de kids kunnen het goed met ze vinden. We zijn nu aan het oefenen om te kijken hoe het gaat en tot nu toe gaat het super. En tussen ons gaat het beter gelukkig. Veel gepraat en we vinden steeds beter een manier om met elkaar om te gaan. En we kunnen eindelijk weer lol maken samen. En lachen om elkaars ongemakken en mindere kanten. We hadden alleen in de weekenden nog vaak discussies en ruzies maar afgelopen weekend helemaal niet! Het is nog heel pril dat wel maar het lijkt de goede kant op te gaan. Enig is alleen nog zijn ouders maar dat komt denk ik nooit meer goed.