nu is het toch echt waar

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Opening, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

hallo allemaal,

weer even een update. Zijn broer is uiteindelijk niet gekomen en gisteravond laat stond hij aan de deur of hij alsjeblieft op de bank mocht slapen. Hij had de vorige nacht buiten geslapen en buiten rond gezworven. Hij zag er slecht uit en kon het niet over mijn hart verkrijgen. Dus heb hem erin gelaten en vanochtend is hij dan vertrokken naar den haag. Het doet me erg pijn moet ik zeggen. Stom misschien om hem erin te laten maar ik kon het echt niet.

Papieren van de gemeente zijn binnen die ga ik straks invullen.

Janneke21 bedankt voor je aanbod. Op dit moment is het inderdaad erg zwaar en ik hoop dat er nu betere tijden komen.

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

pfoe moeilijk allemaal hoor,
    wil je succes wensen met alles !!

3. Opening

Opening Niet meer actief

Dank je wel.

Gaat allemaal wel goed komen hoop ik.

4. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi

goed gedaan en hoe moeilijk ook niet binnen laten

mijn ex zelfde verhaal effe werken dan weer doppen, zo een mannen kan je niet veranderen. die zullen nooit volwassen worden of verantwoordelijkheid opnemen

gaat hij betalen voor zijn kindje???
    Gr

5. Opening

Opening Niet meer actief

Nee idd daar heb je ook gelijk in hoor.

Daar heb ik het niet over gehad met hem als ik heel eerlijk ben. Maar ik zou ook niet weten waar hij het van moet betalen als hij geen inkomsten heeft.

6. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    :)je hebt het toch over uw ex he

gaaty hij jullie kindje willen zien?? want ik vind wel as hij het wil zien moet hij ook mee betalen zowel rechte as plichte

gr

7. Opening

Opening Niet meer actief

Hier weer even een update. Hij is dus weggeweest naar zijn familie in Den Haag maar die kunnen/willen hem niet meer hlpen.
    Hij is hier dus vrijdag gekomen om die kleine te zien en die was helemaal blij.

Hij kan hier dus nergens terecht en ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb hem dus toch binnen gelaten met mijn stomme kop omdat ik niet wi ldat hij op straat slaapt. Ook heeft hij het er heel erg over dat hij het niet meer ziet zitten en er een einde aan wil maken en zo. Ik ben hier heel gevoelig voor en wil dit echt niet op mijn geweten hebben.

Wat moet ik nou doen?
    Ik wil hem met alle liefde helpen ook zodat die kleine een vader heeft.
    Ik weet het echt allemaal niet meer.....

8. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

ik snap dat je met hem in zit maar hij wil NIET werken sorry dan is het ZIJN probleem dat hij geen dak boven zijn hoofd heeft.

en als zijn eigen familie al niet meer wil helpen, wil echt wel zeggen dat ze zijn 'problemen ' moe zijn

ik zou zeggen maak van je hart ne steen en zeg foert

je zegt alementatie kan hij niet betalen , hij heeft geen inkomen, dus eig wil dit zeggen hij is te lui om te gaan werken en hij vindt dat zijn kind niet moet eten, zo komt dat bij mij over

sterkte

9. Opening

Opening Niet meer actief

Bedankt voor je snelle reactie.

Doordat zijn familie het niet meer wil weet ik ook dat het zijn eigen schuld is en zijn eigen problemen.

ik weet ook dat ik eigenlijk moet zeggen dat hij weg moet. Mijn verstand weet dat heel goed maar mijn gevoel zegt iets heel anders. Ik weet ook dat het verstandig is maar ik weet het gewoon allemaal niet meer.
    Lekker duidelijk he?

Dan komt toch weer mijn gevoel naar boven en wil ik hem helpen met een kamer, uitkering e.d. Dat ik zo behulpzaam ben en iedereen wil helpen dat zit gewoon in me. Ik merk het zelf aan mijn opleiding ik haal daar mijn voldoening uit maar ondertussen dit hele gedoe met mijn ex maakt mezelf ook kapot

10. me83

me83 Niet meer actief

als hij er zo doorheen zit moet hij niet bij jou komen maar naar de gemeente gaan om een woning te kunnen krijgen.. maar zeker dat hij aan het werkmoet.. en hij moet ook werken om te kunnen leven en uiteraard alimentatie te betalen want daar heb je recht op! jij moet ook rond kunnen komen en kinderen kosten nou eenmaal geld.. en hij zou beter moeten weten ! en anders stuur je em toch naar dat andere meisje ! kijken of zij hem wel wil of dat ze hem ook zat word.. blijf sterk! en laat je niet in een put trekken! als hoofdbewoner kan je hem laten uitschrijven bij woningbouw en gemeente! succes en sterkte!!

11. Opening

Opening Niet meer actief

Ik ben dus idd bezig om hem uit te schrijven maar de gemeente moet daar een heel onderzoek naar doen.

Ik heb post van hem gehad en daar heb ik opgezet afzender retour en de volgende dag lag het weer bij mij in de bus????

Diep van binnen wil ik hem hier ook niet meer maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem eruit te zetten omdat ik weet dat hij dan op straat zwerft en hem kennende ook nog rare dingen gaan doen. Mocht dat gebeuren ga ik mezelf schuldig voelen en het mezelf kwalijk nemen.

12. me83

me83 Niet meer actief

de post komt nog omdat hij nogsteeds ingeschreven bij je staat.. dus als hij schulden heeft ofzoiets.. kunnen ze nu ook jou daarvoor laten betalen!!! dus probeer ze er achter te zetten want anders moet jij boeten ervoor als hij niks betaalt..

hoe moeilijk het ook is.. als iemand zo uitgekookt is kan hij natuurlijk ineens heel zielig doen om ze zin te krijgen..pas op hiermee.. heb dit meegemaakt met me ex en die deed alles om te krijgen wat hij wilde..lekker inspelen op je gevoel maar uiteindelijk gebruiken ze je gewoon !volg je eigen intuitie en denk met je hoofd en niet met je hart..dan komt het wel goed..

13. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ik snap je he

ben ook zo mensen helpen en het me aantrekken, maar soms denk ik wie doet het voor jou???
    wat doet hij voor jou????
    en als je dan denkt mijn kind of men ex helpen? dan weet ik dat je kiest voor je kind want je bent een goede mama

verstand en gevoel is iets heel ambetant dat het vaak tegen over elkaar staat, maar zou toch echt proberen je verstand te volgen.

succes

14. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    klopt van die schulden daar zou ik zeker mee oppassen, en is navragen als het niet sneller kan enzo. want zou erg zijn as je door hem in de problemen komt

je verdiend een leuk rustig leven samen met je kindje

15. Opening

Opening Niet meer actief

het is post van de gemeente. Het is de brief van het onderzoek en die moest ik retour sturen en die komt meteen weer terug.

Schulden heeft hij idd. Volgens de gemeente moet ik die ook retour sturen en mochten ze aan de deur komen, moet ik me legitimeren en het bewijs laten zien dat ze bezig zijn met hem uit te schrijven.

16. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ok das dan toch al min of meer geregeld

ik vraag me soms af hoe komt het dat zoveel mensen scgulden maken??

hoe staat jouw familie tov alles??

17. Opening

Opening Niet meer actief

mijn familie is helemaal klaar met hem. Ze vinden ook dat het beter met me gaat nu ik alleen ben.
    Als ik ze vertel dat hij hier sinds vrijdag is heb ik helemaal de poppen aan het dansen.

Daarom wil ik ook dat hij zo snel mogelijk weggaat maar het niet overm ijn hart kunnen verkrijgen om hem op straat te zetten.

18. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ik snap u en ik snap u familie

maar ik denk dat de kortste pijn het beste werkt, heb het ook gedaan en dan verwijder ik alles zen gsm nummer, zijn facebook....

19. Opening

Opening Niet meer actief

Ik heb alles ook verwijders en ik heb ook tegen hem gezegd dat hij als hij hier weggaat me niet meer hoeft te bellen, smsen en dergelijke alleen voor die kleine.

Maar weet jij misschien hoe het kan dat ik de post terug krijg als ik er afzender retour, adres onbekend erop heb gezet.

20. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    wel ik denk ( maar bel morgen anders eens naar de post) zijn adres staat nog bij u officieel , dus jij zet onbekend, maar vandaar de post alleen jouw adres heeft en hij daar nog officieel woont denk ik dat ze je het terug sturen. denk ik he

Deel Deze Pagina