nu is het toch echt waar

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Opening, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

ok ik ga het gewoon nog een keer op de bus gooien en kijk dan wel. Als ik het weer terug krijg ga ik even bellen.

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    meid ik kan je niet helpen maar wil je wel veel sterkte wensen.
    Laat je niet te veel beinvloeden door zijn zielige gedrag, klinkt alsof hij precies weet waar jij voor zwicht en zo bijvoorbeeld voor elkaar krijgt dat hij wel bij je op de bank kan slapen.
    Het is een volwassen vent en als hij jou beter had behandeld dan was het niet zo ver gekomen toch?
    Sterkte er mee!

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb weinig toe te voegen, behalve over die post: er staat rechts onderaan op de enveloppe een code geprint (die oranje streepjes en zwarte tekens). Als je die doorkrast en het opnieuw in de brievenbus gooit met "retour afzender" komt het niet meer terug. Die code wordt namelijk door een sorteercomputer gelezen en die ziet dan niet dat jij bij het adres iets anders hebt geschreven :)

Verder heel veel succes en sterkte gewenst! Kan me voorstellen dat het nu heel moeilijk voor je is, maar uiteindelijk word je er beter van en je kindje ook!

4. Opening

Opening Niet meer actief

Bedankt voor de informatie had er helemaal overheen gekeken die code.

Diep van binnen weet ik ook wel dat het beter is maar het is gewoon even moeilijk op dit moment

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Niet alleen die oranje-code doorstrepen, maar ook de postcode in het adresvenster goed doorhalen..... Dan komt het vanuit de automatische sortering in de handmatige afhandeling, omdat de sorteercomputer ook het adres niet zal kunnen verwerken.

Ik wil je veel sterkte wensen, maar ook wil ik je zeggen dat je hem nu toch echt in zn sop moet laten gaarkoken hoor. Wie niet horen wil, moet voelen... er is de afgelopen jaren veel voor hem geregeld, en hij heeft het er zelf naar gemaakt dat hij nu in de sores zit.
    Denk vooral aan jezelf en jullie kindje!!!!!

6. Opening

Opening Niet meer actief

ik heb de post retour gedaan en nog niet teruggehad dus ik denk dat het is gelukt.

Ondertussen is hij hier nog steeds en begin me nu echt te irriteren. Hij loopt hier te snotteren en te janken omdat ie het allemaal niet meer weet. Probeer hem ook duidelijk te maken dat ie dat aan zichzelf te danken heeft. Waarom ben ik zo'n sofite ne kan ik hem niet gewoon op straat zetten?
    Waarom kan ik mijn gevoel niet gewoon even aan de kant zetten en doen wat ht beste voor me is?

7. Wil niet hard overkomen, maar zolang jij dit accepteert gaat dit gewoon zo blijven.
    Je roept wel dat je zo'n softie bent en alles voor iedereen goed wil doen.. Maar dat doe je nu dus niet voor je kindje?
    Je zoontje krijgt dit als voorbeeld, voelt jouw irritatie en ziet papa laveloos en depressief op de bank hangen..
    Als jij écht het beste wilt dan kies je nu voor jou en je zoontje.
    Je ex heeft jouw én je kindje ook niet als prioriteit. Hij zocht een plek, kon het niet vinden en vervolgens zoekt ie opvang bij jou.

8. Opening

Opening Niet meer actief

Je komt niet hard over hoor.Het is de waarheid en die moet ik ook onder ogen zien. idd is dit niet het beste voor mij en mijn zoontje. Mijn zoontje gaat voor alles ook al denken mensen nu misschien van niet als ze mijn verhaal lezen maar het is wel echt zo. Jullie hebben ook allemaal gelijk dat weetik ook wel. Maar nu nog doen......

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    #49 MvS, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
    Misschien helpt het je als je het zo bekijkt: door je ex in huis te houden, help je HEM ook niet! Hij gaat echt pas wat zijn leven proberen te maken als jij ermee stopt hem de hand boven het hoofd te houden, want dat doe je nu in feite wel. Als je hem er nu uit gooit, doe je dat dus evenzeer voor hemzelf als voor jou en je kindje.

Misschien een perspectief dat het iets makkelijker voor je maakt wat harder te zijn richting hem (ik zou het ook heel moeilijk vinden, hoor! ;))

Sterkte!

10. Opening

Opening Niet meer actief

Bednakt voor je berichtje. Heb het nooit van die kant bekeken als ik eerlijk ben. Ik ben bang dat ie zichzelf wat aan doet als ik hem eruit zet. Maar dat is ook geen goede reden om hem hier te houden natuurlijk maar toch speelt dat wel mee.

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heb je verhaal een beetje gevolgd
    maar je zegt dus dat hij zegt dat hij zichzelf iets aan wil doen
    mensen die het hard op zeggen doen het meestal niet

heb ooit een jongen gehad die dat dus ook ging zeggen omdat ik niks met hem wou
    nou ik kwam hem anderhalf jaar later tegen in ahoy grote apre ski feest
    en heb hem vierkant uitgelachen daaar want hij was helemaal niet van een brug gesprongen:D;):p

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik kan me voorstellen dat zoiets je tegenhoudt, maar je moet je realiseren dat dat niet jouw verantwoordelijkheid is. Hij is oud & wijs genoeg (leeftijd-technisch tenminste) dus als hij besluit dat hij zichzelf iets aan zou willen doen wanneer jij hem niet meer wilt helpen, dan is dat zijn beslissing. Laat je niet aanpraten dat jij daar ook maar iets mee te maken hebt: het is gewoon manipulatie! En dat is de slechtste basis voor elke relatie (zelfs als het alleen nog maar de ouder-band is nadat je uit elkaar bent!).

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Als je echt voor jezelf en je kindje kiest, zul je de stap moeten nemen en hem eruit zetten.

Nu los je alles nog voor hem op (hij heeft een warm huis, eten, ziet jou etc etc.)
    Zelfs je familie weet niet dat hij nu weer bij je is....
    Dus zolang hij maar goed zielig doet en jij de deur voor hem openhoudt verandert er NIKS..

Hoe moeilijk het ook is: eruit met hem (als dat is wat je wilt!)
    Laat hem zijn eigen problemen (woning, schulden, omgangsregeling met zijn kind ed) regelen.. Hij leert er niks van als jij het steeds voor hem doet...Ja, dan leert hij dat hij ten alle tijden bij je terecht kan en jij hem nooit echt zou laten 'vallen'....

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    plus dat je je kindje ook dat beeld geeft, dat als mensen je kwetsen, of als mensen dingen doen die niet kunnen, er geen consequenties zijn..

Deel Deze Pagina