Wanneer buikfoto's laten maken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnneLiesje, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mijn broertje is semi prof. fotograaf. Nu gaat ie straks ook mooie foto's van mijn buik maken, maar wat is de mooiste tijd daarvoor?

Ik weet dat elke buik verschillend is, maar hij is erg druk en moet toch wel een aantal weken van te voren af spreken.

Zal 27 weken te vroeg zijn? Heb nu nog niet zo'n hele grote buik, maar misschien over 3 weken wel?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou wachten tot 32/34 weken, dan is je buik echt mooi zonder dat je tonnetje rond bent ;)

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zou ook wachten tot je een week of 35 bent. of je doet het gewoon 2 keer? rond 27 weken en rond 35 ;)

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dat is ook nog een idee! Ik zal mijn broertje is een mailtje sturen wat hij er van vind!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou ook wachten tot 34/35 weken. Mijn buik is denk ik gemiddeld, maar zou er nu niet apart foto's voor laten maken, moet ie iets groter voor zijn vind ik ;)

6. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    ehh...hihi...ik ben blijkbaar de enige gek hier...m'n zus is fotograaf en die zit vol ideeen, dus laat haar elke 4 weken foto's maken.
    zo kan je ook goed zien hoeveel je weer gegroeid bent!

ik moet wel zeggen dat de foto's leuker zijn naarmate je buik dikker is, dus als je niet zo vaak foto's laat maken, zou ik net zoals de andere meiden zeggen, nog even wachten,

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Die 4 weken foto's laat ik m'n man gewoon maken.

Ik wil eignelijk dat er van de week ook gewone foto's van mij (met kleren en niet alleen m'n buik) worden gemaakt, want die heb ik nu niet....

Linda

8. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    Ik maak ook zo om de 3-4 weken foto's van mezelf hoor, met kleren aan ( en ook de buik bloot) leuk juist om het zo te zien groeien.
    tegenwoordig met alle technieken op je fototoestel, kan je ook heel leuk zwart-wit foto's maken etc
    en dan heb ik nog maar een simpele camera

9. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey,

ik laat regelmatig shootd doen en nu ik zwanger ben ga ik ook om de 4 weken naar me fotograaf.
    dit doe ik om de groei van me buik te bekijken, als ik straks wat verder ben laat ik een mooie shoot doen met ook met me man erbij.

Me man maakt hier thuis om de 3 weken foto,s van me buik.

vindt het leuk verschillende foto,s

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben ik de enige die elke week foto's maakt :oops:?

11. Maddy

Maddy Lid

10 sep 2006
    42
    0
    0
    Hi Daisy,

Nee hoor, je bent niet de enige! Ik maak ook elke week een foto! Het is meestal wel een simpele, met de webcam, want ik maak em zelf en dan hoef ik niet te flitsen via de spiegel of weet ik het hoe moeilijk te doen, maar ik vind het ook erg leuk om per week het verschil te zien!

Als ik straks echt een mooie buik heb, ga ik nog wel een paar officiele foto's (met papa enz) laten maken, gewoon door een kennis.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gelukkig :D.
    Ik maak de wekelijkse foto's niet zelf. Dat doet mijn man... ik hoef alleen te onthouden hoe ik moet staan :p.

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik maakte ook om de 2 weken foto's van de buik. Het mooiste vond ik zelf idd ook rond de 35 weken, toen had ik echt een bolle mooie buik!

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik maak zelf ook om de week foto's hoor! Maar dat zijn gewone foto's. Wil ook wat mooie foto's om in te lijsten!

Deel Deze Pagina