Afgelopen woensdag al een super vaag streepje gezien; maar gisteren toch echt heel duidelijk 2 streepjes! Dus: IK BEN OOK ZWANGER! En dat in de eerste ronde. Ik kan het nog niet goed bevatten; 't is allemaal zo snel gegaan... Maar goed: gisteren ook aan de familie verteld die toevallig allemaal hier waren dit weekend (wel gepland, maar ons nieuwtje natuurlijk niet). Iedereen super enthousiast en mijn ouders en zus huilen... (ik ook natuurlijk). Mijn broer denkt dat het een meisje wordt (en heeft tot nu toe bij zijn vrienden altijd goed voorspeld, dus ben benieuwd!). De ouders van mijn man waren ook nogal verblufd dat het allemaal zo snel gegaan is. Maar super leuk natuurlijk. Is voor allebei onze ouder-paren het eerste kleinkind. Extra spannend dus.
Gefeliciteerd met je zwangerschap vennetje en geniet van het kleine wondertje dat groeit in je buik!!
Vanaf deze kant: GEFELICITEERD! Geniet van de komende maanden. Het is echt een klein wondertje wat er in je buik begint te groeien Greetz Ingrid
Bedankt meiden! @Ingrid: ik zie dat jij al in de eindfase zit. heel veel succes met je laatste loodjes
Dank je wel... Gaat helemaal goed komen! Jij veel sterkte met de begin maanden. Na een weekje of 12 ga je je steeds beter voelen als je last heb van misselijkheid en vermoeidheid... Dan pas gaat er echt een wereld voor je open