Snap haar eerlijk gezegd wel. Op dit moment willen we nog geen tweede, maar mis het zwanger zijn wel. Vond het heerlijk om zo'n klein frummeltje in mijn buik te hebben. En die spanning er omheen, spulletjes kopen, samen dromen over je baby. Dus snap het wel, maar neem toch aan dat het voor haar alleen bij dromen blijft.
Volgens mij zegt ze toch helemaal niet dat ze nog een kind wil?! Alleen dat het zwanger-zijn-gevoel mist! God, iedereen staat meteen op z'n achterste poten, ze zegt het express op die manier, dan wordt er nog over haar gesproken En we trappen er allemaal in
Ze zegt duidelijk dat mensen haar niet verkeerd moeten begrijpen maar doen dat vervolgens lekker wel Nee kan me prima voorstellen dat ze dat gevoel nog eens mee zou willen maken, het is natuurlijk wel een heel bijzonder iets! Vind het dus helemaal niet zo'n gekke opmerking.
Ach, ik kan me er niet druk om maken, ze zegt toch dat ze dat gevoel nog wel een keer zou willen beleven, niet dat ze dat daadwerkelijk wil zijn.
precies! en al zou ze willen, het zal niet meer lukken hoor. daar ben ik moeder natuur dan wel dankbaar voor.
precies dan zou het pas eng zijn! Nu wil ze alleen het gevoel hebben van het zwanger zijn. ze zegt niet dat ze een baby wil. Zolang ze niet echt een baby wil vind ik er niks raars aan.
PARDON? doet ze t met een HUND? ik dacht met een 22 jarige studenten-golddigger (hoewel, of het gold is waarin hij diggt.................................................)
sommige mensen zijn echt zo naief hoor, dat het alleen maar te doen is om het zwanger zijn: een nicht van mn vriend verklaarde bij haar 4de zwangerschap (5e kind) dat ze anders haar buik zo leeg vond. Hallo! heb je er ook over nagedacht dat dat voor nu leuk en aardig is, maar dat je over 12 jaar wel met een huis vol pubers zit? Maar ik geloof niet dat ze die consequenties helemaal had doorgerekend...
ik moet er wel om lachen. ze krijgt precies wat ze hebben wil heeeeeeeeeel veel aandacht. er is inmiddels bijna niemand meer die niet weet wie ze is. en ja er zijn wel meer gestoorde beroemde mensen.
tja soms flappen mensen de verkeerde dingen eruit zonder bij bedoelingen , maar ja alles voor een extra roddel en bekendheid he ihihiihi