Oprah flashmob

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Niboma, Apr 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Nou ja zeg, volgens mij heb ik last van labiele buien :( Ik zit naar Oprah te kijken, en daar laten ze een flashmob zien met de Black Eyed Peas. Guess what? Ik schiet helemaal vol, tranen in m'n ogen .... terwijl het juist onwijs gaaf om te zien was, echt super!

Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad bij iets heel onbenulligs/raars op tv?

Ik kam me wel herinneren dat ik tijdens m'n zwangerschap bij gtst en atwt tranen voelde opkomen. Maar in dit geval is er helemaal niks aan de hand.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,097
    3,879
    113
    Volgens mij ben ik niet helemaal van deze tijd, want ik moest eerst gaan googlen om uit te vinden wat een flashmob is...okay, weer wat geleerd :)!

Ik heb eens gehad dat ik na een operatie aan mijn buik niet kon lachen, want dat deed zo verschrikkelijk veel pijn. Alleen hoe langer het duurt, hoe meliger je wordt, alsof het zich opstapelt. Ik had dus dat ik om dingen moest lachen, die helemaal niet leuk waren. Toen keek ik As the world turns en kreeg ik zo'n lachstuip om dat stomme kapsel van Kim, vervolgens deed dat zo'n pijn dat ik huilend achter de t.v. zat, wat ook weer pijn deed, verschrikkelijk! Dit sloeg ook nergens op.
    Maar goed, verder was ik alleen een erg emo-figuur tijdens de zwangerschap van de eerste, zat ik ook om alles te huilen op t.v. Bij de tweede geen last van gehad.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Ja vanochtend met het liedje van Marco Borsato: Dochters

Mijn kleine meisje naast me liggend op bed.

Toen kwamen even tranen. En waarom? Helemaal nergens om, ha ha

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh ja! heb ik sinds ik moeder ben, daarvoor nooit, meestal slik ik de tranen weg en doe ik net of er niks aan de hand is :D

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Haha! Vervolgens is het hier nog steeds niet uitgelegd en moest ik ook maar googelen.
    Dan ben ik dus ook uit de tijd...

Ach, als iets heel mooi is op tv schiet ik tegenwoordig ook wel vol hoor. Niks labiels aan ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb het inderdaad ook gehad met die flashmob van B.E.P.
    Maar ook meerdere in eerbetoon aan Michael Jackson. Van zulk soort toewijding schiet ik echt helemaal vol :)

7. hellie

hellie Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier hetzelfde, tranen met uiten en waarom:(:D

Share This Page