Wie heeft ook een lange cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lucia26, May 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia26

Lucia26 Lid

Feb 21, 2006
    23
    0
    0
    Hallo!
    Ben nu vier maanden van de pil af en ik begin zo langzamerhand te geloven dat ik een cyclus van 42 dagen heb. Is dit normaal? Zijn er meer mensen met een lange cyclus?

groetjes
    Lucia26

2. marianne

marianne Actief lid

Mar 13, 2006
    128
    0
    0
    Hallo

Ben ook nu sinds januari van de pil af die ik 8 jaar heb geslikt. Mijn cyclussen zijn 30-42 en zit inmiddels al op dag 59!! :confused:

Dus ja, volgens mijn HA kan het zeker een half jaar duren voordat je lichaam weer regelmatig is. Soms duurt het zelfs wat langer.

Succes met afwachten ...ik weet hoe frustrerend het kan zijn!! :rolleyes:

Liefs Marianne

3. Babbel

Babbel Lid

May 23, 2006
    23
    0
    0
    Elst gld
    Hallo,

Ja ik ben april gestopt en mijn eerste ongesteldheid kwam na 51 dagen pas.

Nu hopen dat 2de ongesteldheid sneller komt, met meer regelmaat.

4. Laila

Laila Lid

Apr 12, 2006
    6
    0
    0
    Hoi allemaal...

ik ben in december gestopt met de pil en in januari nog ongesteld geweest en daarna niet meer..vandaag precies 4 maanden...word er gek van...wil graag zwanger worden maar weet zo niet wanneer ik wel vruchtbaar ben en of ik dat uberhaupt nog wel ben...ik ben pas 24 ...en wil graag kinderen.. :cry:
    Is er iemand dat wel zwanger is geworden in de periode dat ze niet ongesteld werd??

5. Sandrina

Sandrina Lid

May 23, 2006
    91
    0
    0
    Ik heb de eerste keer (na het stoppen van de pil) een cyclus gehad van ruim twee maanden. Daarna na 6 weken, toen 5, toen 2 weken en nu is hij weer normaal. ik ben daarom nu pas begonnen met klussen, ik wilde eerst een normale cyclus. Nu ben ik net een week over tijd :)

Ik laat het je weten als het wel gelukt is!

Er is dus hoop voor meiden met een vreemde cyclus :)

6. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo naamgenootje!!

Ik ben vorig jaar Maart gestopt met de pil en heb de laatste maanden pas een regelmatige cyclus,van tussen de 40 en 42 dagen

Grts Lucia

7. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Mijn eerst cyclus was (veel te) lang en het ziet er naar uit dat mijn tweede cyclus ook zo lang is (is nu nog bezig, al 93 dagen).

Het zal toch niet zo zijn dat ik tot diegenen behoor die 4 keer per jaar ongesteld zijn?!

8. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    hoi allemaal,
    Mijn eertse cyclus na stoppen met pil duurde maar 24 dagen. De tweede duurt nu al 40 dagen. Zo te lezen hebben velen een lange cyclus. Frustrerend he!
    Hopen dat het gauw komt.
    olga

9. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Zeker frustrerend!!!

10. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    Hallo,

Erg vervelend als je een lange cyclus heb, mijn duurt ook 54 dagen. Jammer dat je bij die cyclus banner maar een cylcus van 38 dagen in kan vullen. Maar goed, om de maand wordt ik dus ongesteld, ook heb ik de 'pech' dat ik het niet voel as ik een eisprong heb. Dus wanneer we er voor moeten gaan is erg lastig te bepalen. Kan het zijn dat je toch ongesteld wordt maar geen eisprong heb? Of heb je die altijd? En wat voor pijn voel je dan? Ik heb wel ooit een gek gevoel in mijn buik, als ik me bijvoorbeeld uitrek, krijg ik van die steken in me buik, zou dit een eisprong zijn? Durf eigenlijk niet goed na de dokter, vind het niet echt prettig om me zo bloot te geven bij een onderzoek of zo.

groetjes, meliske :)

11. jetaime

jetaime Actief lid

Oct 24, 2005
    368
    0
    16
    Hoi,

Ik zit helaas ook met een lange cyclus opgescheept. De eerste paar keer dat ik ongesteld werd na het stoppen met de pil (september 2005) zat het tussen de 33 en 40 dagen. Maar daarna kreeg ik een cyclus van 45 dagen en afgelopen keer werd dat zelfs 50 dagen. Als dit deze ronde weer is, dan ga ik naar de HA en vragen of hij er misschien iets aan kan doen.

Wel frustrerend he dat we zolang moeten wachten. Anderen worden in de periode dat wij ongi worden wel twee (of meer) keer ongi. Hopen dat de cyclus toch weer wat regelmatiger gaat worden, ik duim voor jullie!

Liefs Steffie

12. Lucia26

Lucia26 Lid

Feb 21, 2006
    23
    0
    0
    hey allemaal,
    Wat een troost om te lezen dat ik niet de enige ben! Om gek van te worden he? Dat het zo lang kan duren voordat je een normale cyclus hebt! Wat slim om pas te klussen als je een normale cyclus hebt. Maarja ik ga er iedere maand weer vanuit dat het nu regelmatig is. Nog niet dus!
    Heb het idee dat ik wel mijn eisprong voel. Na vier weken lijkt het even of ik ongesteld ga worden (lage rugpijn) en dat is zo weer weg.

Mannen hebben het toch een stuk makkelijker.... die maken zich niet zo druk lijkt het wel! Ik las dat een van jullie overtijd was.... hopelijk ben je zwanger!! Xal duimen!

Ik wens jullie heel veel goede moed en hoop jullie snel te zien staan onder het kopje zwanger!!!!

Doei,
    Lucia 26

13. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Mmmm... nou wij klussen vol goed moed verder. Als ik moet wachten tot ik een 'normale' cylus heb.... En de kans is al zoveel kleiner omdat de cyclus zo lang duurt. En je weet natuurlijk maar nooit....

14. jetaime

jetaime Actief lid

Oct 24, 2005
    368
    0
    16
    Hey Marittt,

idd, je hebt helemaal gelijk. Als we moeten gaan wachten totdat we een normale cyclus hebben... Wij klussen ook gewoon lekker door en hopen dat het tussendoor raak is.

Liefs Steffie

15. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Precies.

Succes Steffie!

16. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    Dat vind ik ook, onze kans komt vast en zeker van zelf, misschien duurt het iets langer. Suc6 allemaal!

17. Laila

Laila Lid

Apr 12, 2006
    6
    0
    0
    Hoi dames....

ik wou jullie laten weten dat ik afgelopen weekend ongesteld ben geweest....na precies 123 dagen...een hele lange cyclus...maar nu gaan we klussen :oops: .....

wij hopen dat het deze maand raak is.......ik wens jullie allemaal heel veel sterkte...en dat we gauw zwanger mogen worden...

18. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik duim voor je!!

Suc6 met klussen!

Liefs meliske

19. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Hoi Meliske,

Zo, jouw cyclus wordt steeds korter. Positief zeg!

Marit

20. Rossi

Rossi Actief lid

Jun 6, 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    veel succes met klussen, ben in mei 2006 gestopt met de pil, eigenlijk net pas maar ik had afgelopen dinsdag mijn ongi moeten hebben maar heb hem ook nog niet :(

Share This Page