Ongie of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bar, 6 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik had vrijdagavond bruinverlies. Ik dacht dat het mijn duivels waren. Het was wel alleen bruin verlies.. niet echt dik slijm, maar beetje wateriger. Zaterdag heel weinig maar wel bruin verlies. en een keer wat slijm met helderrood.
    Zondag nog heel weinig, bijna niks..
    en maandag middag was het helemaal helder.. Niks meer aan de hand..
    wat moet ik hier nu mee? Is dit ongie geweest?

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik zou het niet weten Bar, ik heb nooit last gehad van spotting, ik zou het even voorleggen aan de verloskundige hier, die kunnen je denk ik een zinninger antwoord geven dan ik!

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Oke heb het gedaan. dan mag deze wel weg..
    dank je wel

4. bengel

bengel Niet meer actief

hoi bar

k geef toch nog snel een antwoordje vanuit mij:
    ik ben ook maar heeeeel licht ongi...het houdt plm 4 a 5 dagen wel aan, maar zeer weinig. maar tenminste 2 dagen helderrrood..
    Omdat dit mijn 1e ongi was die spontaan kwam (andere waren opgewekt via primolut) heb ik weer een kuurtje gehad om 'normaal' ongi te worden, maar als ik volg maand weer zo weinig ben, dan ben ik een van de gelukkigen die weinig vloeit....

succes!
    Bengel

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Of misschien komt mijn ongie nog wel.. Ik weet t niet..
    En misschien was het het deze maand.. Misschien ben ik ook wel gelukkig en vloei ik ook niet veel..
    zou lekker zijn ;)

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

He hallo,

Sinds ik vorig jaar gestopt ben met de pil heb ik ongeveer een week voordat ik echt ongi word ook bruik verlies met na twee dagen soms ook wat helderrood en dan weer een paar dagen niet.... daarna word ik pas echt ongi... hopen voor je dat de echte :evil: er aan komen..

hihi

Chrizzzy

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    heb nu ook heel licht wat bruin verlies.. het schiet niet op... Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken..

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @ bar: Wil je hem nog steeds weg? Of zullen we hem toch open laten omdat er nu enige discussie onstaat?

Groetjes, Wendy

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    oow hij mag wel blijven staan hoor..
    Alles is helemaal weg nu..
    Ik heb nergens meer last van, geen ongie, geen bruin..
    Wat moet ik hier nou mee?
    moet ik gewoon mijn cycles aanhouden van de dag dat het begon met bruinverlies?

10. bengel

bengel Niet meer actief

tja als je alleen bruinverlies hebt.....
    ontpillen????
    als je 'last' van de situatie hebt, kun je evt hormoonkuur krijgen waardoor je ongesteld wordt...dat heb ik ook gehad..ik was heeel lang overtijd, en kreeg hele tijd bruin verlies maar werd maar niet ongi, kreeg ook steeds meer last van hormonen..echt veel last, ook buikpijn enz. en toen kreeg ik primolut van HA..
    succes in ieder geval.
    afwachten is natuurlijk wel het beste hoor...dan doet je lichaam t allemaal zelf...(zeg ik die een hormoonkuur gehad heb :oops:
    groet Bengel

Deel Deze Pagina