Voor de 3e keer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wuppie100, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Hallo allemaal,

nog even en wij gaan proberen om een 3e kindje te krijgen!! Heel spannend allemaal. Wie gaan er nog meer voor een 3e?? Het voelt ook een beetje dubbel, ik heb toch 2 gezonde kinderen en nu ga ik toch de natuur weer uitdagen. Rare gedachte misschien maar zo voelt het een beetje. In mijn familie heeft ook niemand meer dan 2 kinderen, net of ik zo nodig meer moet dan een ander....
    Maar al met al ben ik heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of het weer net zo snel raak zou zijn als bij de eerste 2.

Groetjes

2. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook voor een derde. Mijn dochter is nu vijf en het begint echt te kriebelen. Ben er constant mee bezig en zoals je al zei na 2 gezonde kinderen hoop je dat de derde ook gezond is. Op de 1 of ander manier maak ik me daar drukker om dan bij mijn eerste kind.

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Hier ook een mama van 2 kindjes die voor een derde gaan... Bij ons is de jongste nog maar net 9 maanden....

4. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Ja heb ik ook! Met de 2e viel dat ook nog wel mee. Maarja je kunt alleen maar hopen het en natuurlijk ga ik weer een combinatietest laten doen.

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Hier al bijna anderhalf jaar bezig voor een derde...helaas wil het niet zo vlotten. We geven het nog een ronde de kans en gaan dan een afspraak bij de HA maken.
    Hopelijk wordt jullie wens gauw vervuld en hoeven jullie niet zo lang te wachten.
    Succes!

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Zijn jullie dan al 'wat' ouder?

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Jeetje :( enig idee waar het aan kan liggen? Was je met de andere 2 wel vlot zwanger?

8. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Hallo Lynn1986, ik ben van december '83 dus niet zoveel ouder dan jij. Tenminste, ik ga ervan uit dat 1986 jouw bouwjaar is:). Ja je weet maar nooit. Eerste 2 waren bij ons supersnel maar of dat nu weer zo zal zijn... ik hoop het.

Veel succes Nikki23!

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hihi... Klopt van 1986, ik dacht vaak zie je niet van die jonkies al aan 3 kindjes.. :D
    Ik heb ook 2 jongens!

10. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik heb ook 2 jongens en deze zijn vlotter gekomen dan verwacht maar voor de 3e wil het maar niet lukken. Wij zijn nu 9 maanden bezig. Mijn man is 37 en ik ben 31. Op zich niet oud. Ik hoop dat ik het nog een keer mag meemaken, en jullie natuurlijk ook.

11. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi wat leuk om te lezen dat jullie voor een 3e gaan.
    Ik ben nu alweer 1 jaar moeder van 3 en wij gaan voor een 4e. Althans, ik ben een beetje met mijn lijf aan het stoeien zeg maar. Moest weer even aan de pil om te kijken of de hormoonhuishouding een beetje gelijk wordt getrokken.
    De oudste is 4 de middelste 2 en de jongste 1 tussen de middelste en de jongste ook nog een miskraam gehad, dus het zou logisch kunnen zijn dat mijn hormonen niet allemaal op een rijtje zitten. Maar vanaf maart gaan we er weer voor, dan heb ik 2 maanden dat stomme ding moeten slikken en dat is weer lang genoeg.
    Maar ik snap wel wat jullie bedoelen met spannend, het word inderdaad iedere keer spannender en zeker met de 20 weken echo. Bij de 1e vind je het nog leuk en sta je er niet zoveel bij stil, maar bij ieder ander kindje word de spanning groter. Maar goed als het zo is heeft dat ook weer zo moeten zijn.

Succes allemaal!!!

Groetjes Lies

12. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben erg zenuwachtig aan het worden, heb zondag mijn NOD als ik uitga van mijn laatste cyclus, maar het kan het ook volgende week vrijdag zijn. Weer uitgaande van mijn langste cyclus. Ik voel al wel lichte buikpijn al de hele week eigenlijk. Heb ik normaal niet. Dus spannend!!

13. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Volgende week gaat m'n spiraal eruit. Dan gaan we ook voor de derde. We twijfelden wel wat maar we willen niet te veel leeftijdsverschil dus dan maar nu. Heb 2 jongens en de jongste is één jaar.
    Ben benieuwd hoe snel het zal gaan.
    Inderdaad leuk nog meer jonge moeders, ben van '85

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Zullen we anders en groep openen? Mama;s met een 3+ kinderwens?? Of hebben jullie verder geen behoefte om er over te kletsen?

15. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Nee, helaas geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Bij elke zwangerschap duurt het langer. 1e keer ronde 2 zwanger (mk), daarna ronde 4 (eerste zoon) en daarna ronde 8 (2e zoon).
    Zo te zien verdubbelt het aantal rondes zich steeds. Dus zou ik deze ronde zwanger moeten worden, dan zou het weer kloppen. Gek hè!?
    Ben erg benieuwd of dat ook het geval zal zijn.
    Ik ben trouwens van 1982, dus ook een redelijk jonge moeder nog.
    Ik hoop dat we snel allemaal een nieuw wondertje mogen verwachten!

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi meiden,

leuk om te lezen dat er zoveel voor een derde gaan. Wij zijn vanaf oktober bezig, toen gelijk raak, maar na 11 weken helaas een miskraam gehad. Dit is wel even moeilijk geweest, ook omdat we het hebben gezien en het hartje gewoon goed klopte. Ik heb gelukkig veel troost gehad van mijn andere kinderen. Nu net vorige week weer ongesteld geweest, dus we hopen en wachten geduldig op onze zwangerschap..

17. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier net zwanger van onze 3e en echt nog maar net.
    De jongste is hier 5 dus er zit wel iets langer tussen .
    Mijn man vond het eerst goed zo met 2 maar na wat praten wilde hij het toch ook nog proberen . Dus gestopt met de pil en vanaf januari ( 2012 ) zijn we er voor gegaan en net zoals bij de 1e 2x meteen raak .Er kan natuurlijk nog een hoop fout gaan maar voor nu echt op een roze wolk. De onzekerheden over de gezondheid enzo zijn bij mij nu ook iets meer aanwezig dan bij de 1e , ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben .

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Theertje gefeliciteerd! hopelijk gaat alles goed, mijn jongste is in november drie geworden, ook bewust wat langer gewacht.

19. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Een groep openen is trouwens misschien best een leuk idee...

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    lijkt mij ook leuk!

Deel Deze Pagina