Nu met Kerst...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Wannabee, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wannabee

Wannabee Lid

28 sep 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Ik moet even mijn verhaal kwijt hier..
    We zijn pas bezig om zwanger te worden. 22 november eisprong gehad en daarna lichte menstruatiepijn die ik niet helemaal kon plaatsen. Ben 6 dec (cyclus van 28 dagen) netjes ongesteld geworden, echter met veel bloedverlies en toch wat stolsels dat eindigde in een bruin bloedverlies.

Vorige week begon ik weer wat bloed te verliezen; wel minimaal donkerbloed.
    Die week was ik ook in mijn vruchtbare periode en heb 1 keer (zaterdag 20-12) een ovulatietest gedaan die ontzettend positief was.

Nu kreeg ik van mijn nicht wat zwangerschapstesten en nieuwsgierig als ik was heb ik eergisteren een test gedaan.. het onmogelijke gebeurde: POSITIEF! Nu had/heb ik het gevoel dat het niet goed zit en ben vanochtend bij de huisarts geweest. Nu moet ik een echo laten maken (over een paar weken).

Nu nog steeds minimaal bruin bloedverlies en buikkrampen... Oja, en 3 januari moet ik dus eigenlijk ongesteld worden...

Pff.. wat n onzekerheid en wat kun je een ontzettend K-gevoel hebben met de Kerstdagen zeg!

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Als jij 3 januarie pas ongi moet worden en nu al positief test dan ben jij al veel langer zwanger lijkt mij.
    Meer dan een week van te voren al positief testen is echt nog veel te vroeg.

Ik zou opnieu bellen en uitleggen dat je testen positief zijn maar dat je pas 3 januari ongi moet worden.
    Laten ze maar eens een echo maken voor de zekerheid.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Echt nu een echo eisen... al was het maar om uit te sluiten dat je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt meis. Ik zeg dat niet om je bang te maken, maar omdat je toch ook flink bloedverlies hebt gehad...

Echt meid: bellen!

Liefs,
    Josien

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoe is het nu meid?

5. Wannabee

Wannabee Lid

28 sep 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Ben gisteren naar de huisartsenpost in het ziekenhuis geweest en ook daar konden / wilden ze geen echo maken.
    Ze gaven al aan dat het vruchtje zou worden afgestoten.
    En ja hoor.. vanochtend ontzettende bloeding (rood!)...
    Heb de bezoek en de logees voor vanavond afgezegd.
    We waren dan wel kort bezig maar het kindje was o zo welkom... :cry:

6. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Heel veel sterkte toegewenst.

Dikke knuffel,
    Debora & Michiel

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte meid!

(wil je voor mijn plezier ook af en toe de komende tijd een zwangerschapstest blijven doen, want ik vind het nog steeds raar dat ze geen echo wilden maken)

Liefs,
    Josien

8. Wannabee

Wannabee Lid

28 sep 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Dank je. Mijn man gaat morgen de verloskundige en de afdeling in het ziekenhuis bellen; we willen toch een echo om alles uit te sluiten...
    Ik bloed wel, ook rood, maar toch vrij weinig en ben nog niks verloren...
    Heel stom, maar dan denk ik weer "wonderen zijn de wereld nog niet uit"

Ik weet wel dat ik niet zo moet denken maar geloof het pas als ik het met eigen ogen gezien heb...

9. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    wat raar dat ze geen echo maken!
    voor hetzelfde geld was je zwanger van een tweeling en zit er nog een kindje!

10. Wannabee

Wannabee Lid

28 sep 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Afgelopen maandag een vaginale echo gehad en wat we al dachten bleek zo te zijn... Miskraam..
    Mijn baarmoeder is al wel helemaal schoon dus wanneer het vruchtje is afgestoten weet ik eigenlijk niet.
    Heb het een paar dagen op me in laten werken en besef zelf wel dat we verder moeten ook al voel ik mezelf zo ontzettend leeg..

T is stom, maar ik wil iedereen een dikke knuffel geven die in een soortgelijke situatie zit of heeft gezeten..

Liefs

Deel Deze Pagina