Ik ben benieuwd naar welke gekkigheden jullie huisdieren uithalen, of rare eigenschappen die ze hebben. Wij hebben sinds vorig jaar een poes en haar kleintje in huis (de poes die op vakantie voor onze deur beviel) 1 katertje is samen met haar bij ons gebleven uiteindelijk. Onze poes speelt alleen met rode voorwerpen, een rood yoghurt draaidopje, een rode pen, het rode tulpje van Woezel en Pip (knuffeltje) Daar loopt ze mee rond in haar bek (kaken iets van elkaar) en dan maauwt ze keihard, ze loopt er mee rond alsof ze een prooi gevangen heeft, en is helemaal gek van dat ding. Gewoon kattenspeelgoed kijkt ze niet naar om. Maar voorwerpen die rood zijn.. helemaal wild wordt ze! Jack springt zoieso de hele dag de tuin door achter alles wat voorbij fladdert. Maar stuiterballen is hij helemaal gek van, die gooi ik weg, hij pakt ze tussen ze voortanden, en brengt ze terug in mijn hand. Al ik een bepaald schoteltje op het aanrecht neerzet dan komen ze keihard aangerend onder luid gemiauw, omdat ze daar 1 keer in de week iets lekkers op krijgen vis oid. Ze weten het precies, ieder ander schoteltje of bordje laat ze koud, maar dat schoteltje maakt een bepaald geluid met neerzetten, ik vind dat echt knap! Als Jack of Angel iets doet wat niet mag of een poging tot, en ik roep de naam plus nee!! Dan rent de ander altijd naar de kat die dus op z'n kop krijgt eigenlijk en geeft hem een tik hoe dan?? Alsof ze zich er ook nog even mee willen bemoeien door te laten zien dat het echt niet mag van "mama" Ik lag me sowieso kapot om die katten, ze hadden eerst een ren aan de openslaande deuren, maar nu is de tuin catproof en kunnen ze niet ontsnappen. Als je de hele dag door ziet wat ze doen.. stelletje halve garen zijn het. Als ze elkaar wassen,probeert Jack nog steeds bij z'n moeder te drinken, maar daar zit nu echt niets meer in. Jack is gek van water en er ook niet bang voor, Angel daarintegen wil er niets van weten. Hij gaat ook rustig de hele middag in de regen zitten Als ik s'ochtends beneden kom, dan liggen ze allebei op de rug met hun pootjes omhoog te wachten op een aaisesie.. Bekijk bijlage 572762 Echt een goede keus geweest dat we ze in ons gezin hebben opgenomen, heerlijke knuffels! Ben echt zo gek met die katten, en ze luisteren zo goed! Alsof ze alles begrijpen, echt raar! Wie volgt, met leuke foto's graag * Wat raar na het plaatsen is de fotocollage een beetje onduidelijk, terwijl hij in m'n telefoon haarscherp staat
Haha wat leuk zeg Onze hond likt continue op de vloer. Geen idee waarom. Wel onwijs irritant trouwens. Als ze het woord puppy hoort, wordt ze helemaal dol. Geeeen idee waarom. Ook het gepiep van een badeendje levert een maffe hond op. Ze rent dan het hele huis door, blaft als een malle en heeft de dikste pret als ze er achteraan rent De kat heeft weinig gekke dingen. Hij is gek op rietjes. Kan er uren mee spelen. Maakt ook van die gekke geluiden en van trilt zn bekje op en neer. Grootste nadeel van de kat vind ik, dat ie dode dieren meeneemt naar huis. Heb al 2 muisjes gekregen en vanmorgen een klein vogeltje. Lag netjes voor de buitendeur. Overal veren
O ja. De kat gaat op je schouder zitten. Als ik iets uit het keukenkastje pak, springt hij vanaf het aanrecht op mn rug, dan mijn schouder op. Net een papegaai. Of hij gaat om het hoekje zitten en wacht tot de hond eraan komt. Hij springt er dan voor. Ze schrikt zich lam elke keer
Mijn hond gaat altijd op mijn hoofd zitten. Zo van: “jij gaat hier niet meer weg” Ik heb hier een foto van, toen ik net uit het ziekenhuis kwam. Toen is dat hoofdliggen begonnen:
Wat een schattig hondje heb je @Katja77 ! Onze honden vind ik zo leuk samen. De oudste wil altijd in de bench, maar als de ander daar al ligt wil ze er niet bij. Dan gaat ze bij ons staan piepen en dralen. Als we haar dan aanhalen of opstaan, komt de andere hond ook aangerend, straks mist ie een koekje! Op dat moment rent de oudste hond keihard naar de bench om daar neer te ploffen. De jongste staat dan nog bij ons
Ik bedenk me nu dat wanneer de oudste aan het ontbijten is, de kat continue aandacht vraagt. Zodra de oudste hem dan aanhaalt, springt hij op tafel en drinkt uit zijn kommetje melk met cruesli
Mijn ene kat gaat meteen op de bak zodra ik deze heb verschoond,ook al is ze net daarvoor nog geweest. Mijn andere kat loopt altijd achter me aan naar de keuken en gaat dan eten. Elke keer weer.. Verder niet echt bijzondere dingen
Ik heb 3 katten en alle 3 van een andere leeftijd. Een van 13, 8 en bijna 1 jaar. Iedere dag zitten ze zij aan zij tegen mekaar aangeplakt op de vensterbank naar vogels te miauwen in koor. De oudste is de deurstop. Welke deur je ook open doe hij gaat ervoor liggen. Verder alleen zonnebaden in de volle zon. De middelste is altijd buiten in de tuin. Dat is de normaalste. De jongste zet de tv altijd op een andere zender. Waar ik de afstandsbediening ook neer leg ze zet hem over. Springt van het dressoir, vensterbank, tafel bovenop de andere 2. Kruipt altijd in de kinderstoel als mijn zoontje er in zit. En ze is werkelijk klittenband. Constant bij je of op je zitten. En ze luisteren best goed. Ze kunnen alleen in de tuin maar als ik roep jongens bedtijd komen ze als malloten naar binnen gerend in een rijtje op de bank voor een snoepje.
Mijn kat likt aan meubels. Geen idee waarom. En ze worden compleet gestoord na het ruiken van catnip. Dan lijkt het echt alsof ze drugs gebruikt hebben haha
Mijn kat drinkt graag uit de wc pot en slaapt vaak in de wasbak of droger. Ook zijn mijn kat en hond de beste maatjes en wassen elkaar savonds vaak uitgebreid.
Ik heb 2 katten. Broer en zus. Nu 15 jaar oud. Beiden hebben praktisch geen staart. De een is zo geboren en bij de ander is de staart een paar jaar geleden geamputeerd. Wat er gebeurd is zal altijd een raadsel blijven. De lapjes/cypers is echt een theemuts. Makkelijk en aanhalig. Sinds ik zwanger ben miauwt ze de oren van mijn hoofd. Ze ligt vaak ook maf te slapen. Zij is echt lui. Speeltjes boeit haar niks. De ander is een rood/witte kater. Deze is niet handtam, is zeer stress gevoelig en een apart beest. Hij kan deuren open maken, ging als kitten mee douchen, is dol op zuivelproducten, aaien moet op zijn manier, kan zitten op commando, is dol op een laser speeltje of hengels. Laatste week loopt hij als een kuiken achter mij aan, erg bijzonder voor hem. Ze zijn heel goed in synchroon of gespiegeld slapen.
Geen gekke gewoonte, wel een gek beest. Vanmorgen 3 vogeltjes gevangen. Thanks but eh.. No thanks Bekijk bijlage 572789
Wat een slagveld! En dat koppie! Hier niet echt gekke dingen,behalve als onze zwarte madam op de stoel zit en ik erlangs loop...dan krijg ik een tik van haar...
Een van onze katten ‘klopt’ op het raam als hij naar binnen wil. Hij geeft dan een harde tik met zijn staart tegen het raam (ja, zijn personeel is goed opgevoed!).
Onze hond houdt van zonnebaden en doet dit het liefst de hele dag. We moeten hem soms echt uit de zon “slaan” omdat we bang zijn dat hij oververhit raakt... Verder eet hij waterijs, doet zelf de deur open en slaapt het liefst zo:
Onze jongste poes is een zwerfkat geweest, en dat is te merken.. waar onze andere 2 katten met een vogeltje of een muisje aankomen, komt zij supertrots thuis met voedsel wat ze ergens uit een kliko heeft gejat. Tijdje terug zaten de buren te bbqen en even later kwam mevrouw binnen met een rauwe hamburger .
Mijn kat is gek op custard cakejes Likt mijn haar als ik op de bank lig Kan niet miauwen maar kraakt En gaat op commando weg als ik knip met mijn vingers als hij weer eens loopt te schooien bij tafel Bekijk bijlage 572801