Ik zie ook weer een streepje hoor meid. Probeer over 2 dagen weer te testen. Dan zou je duidelijker een verschil moeten zien. Ik blijf duimen voor je!
nou het is mijn nod (of heel misschien morgen). We wachten af! Mijn man wil het ook graag weten en heeft net tests van clear blue gekocht. Bij onze zoon testte ik op nod alleen met clear blue positief. Wie weet! Zou het helpen om vanavond wat minder te drinken? Ik heb namelijk overdag heel veel gedronken vandaag. Ik dacht dat misschien de test ook daardoor minder duidelijk is. Of ik ben gewoon toch niet zwanger natuurlijk. Of er was een eitje bevrucht en dat ging mis...
Haha! Volgens mij heb ik er nog 6! 1 predictor 2 clear blue met een + 3 kv2v5 maar ben zo bang voor de teleurstelling. Vanmorgen en vanmiddag leverden al niks op. Aan de andere kant doe ik natuurlijk geen oog dicht vannacht. 3 keer testen op 1 dag is wel triest hè? hihi!
Vind t erg knap als je kan wachten. Ik ben zelf namelijk erggg ongeduldig..bij mn dochtertje testte is pas best laat positief. En ik heb me echt suf getest hahaha. Gelukkig had ik ook veel van die goedkope dipsticks van Zwanger en Kids, maar heb ook wat KV testjes gebruikt hahaha.
Heb er ook heel veel tegen aan gegooid hoor toen ik zwanger was.. met ons nog wel meer vrouwen hoor!! Hihi
Ik zou kv2v5 gebruiken en dan proberen of ik 't kon uithouden tot morgenochtend. Spannend zeg, want de test heeft idd een lichte streep, heeeeeel licht. Geen ervaring mee zelf, had altijd heel duidelijke strepen (vandaar mijn reclame voor kv2v5, hoewel mijn eerste test ooit eentje van de vermaledijde predictor was ).