Nu moet het toch echt snel gaan komen hoor!

Discussie in 'De bevalling' gestart door happyglow, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Nou ja de drie cm heb je al in the pocket!
    Wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt! Ja ik wil vAn alles zegen maar weet niet wat van toepassing is
    Ik hoop dat je nu lekker ligt te puffen ;)

Zet hem op meid!!

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik hoop dat je je kleine al in je armen hebt want heb echt met je te doen

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Nou heb wel een heerlijke nacht gehad, helaas niets doorgezet en door die slaappil ook niet echt meer uren slaap gehad heb ik het gevoel maar ik ben wel heel snel ingeslapen en ben lekker uitgerust! Wat een verschil zeg zonder kinderen, de laatste keer was op onze huwelijksreis haha! Dus heb zeker even kunnen relaxen!

Nu even focussen op de verjaardag van ons zoontje morgen en woensdag weer een strippoging. Hopen dat het doorzet dan! Weer een verjaardagstress minder dan natuurlijk ;)

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ach Happyglow, niet leuk voor je. Ik hoop dat het snel doorzet, heeft nu wel lang genoeg geduurd!!

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ach ik had nog zo goede hoop!! Balen dat het niet heeft doorgezet. Wel lekker natuurlijk dat je lekker je rust hebt kunnen pakken! :)

Scheelt dat je nog een paar dingen op je agenda hebt staan, dus misschien ben je dan iets minder bezig met t bevallen? ;)

Nog even volhouden !!

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou is er al wat gebeurd?! ;)

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Helaas nog steeds 3 cm en niets meer... Ze heeft goed haar best gedaan en vrij snel daarna kreeg ik een hele pijnlijke harde buik maar daar bleef het bij... Het strippen was om half 2 en nu nog steeds niets meer dan af en toe een pijnlijke harde buik... Geen bloedverlies o.i.d. Niets... :(

Heb weer 2 slaaptabletten mee gekregen zodat ik wat kan slapen maar of dat echt helpt... Ze hebben aangeboden om me een nachtje in het ziekenhuis te laten slapen dan krijg ik een prik in mn been voor ontspanning. Kijken of dat helpt maar ik heb daar (nog) geen lekker gevoel bij. Wil zo graag thuis bevallen en met de 1e had ik precies hetzelfde geval ik ging naar het ZH met 4 cm, iedereen is naar huis gestuurd met de boodschap dat ze me morgen ochtend op konden halen en 2 uur later werd ik wakker met 9,5 cm ontsluiting zo gespannen bleek ik dus te zijn. Als ik het echt niet trek dan bel ik de vk wel en ga ik gewoon, eerst maar eens deze slaaptabletjes opmaken vannacht en morgen nacht en ze adviseerde het met paracetamol te doen zodat de harde buiken wat minder voelbaar zijn en ik wellicht toch wat beter slaap. Anders ga ik gewoon alsnog naar het ZH toe. Dan ben ik de mensen om me heen ook niet meer tot last. Mijn man werkt zich een slag in de rondte in zijn "vakantie" terwijl ik alleen maar slaap of op de bank zit. Kan niet meer goed bukken, trappen lopen of wat dan ook en ben zo knorrig als t maar kan... Daar zijn de kinderen dan weer de dupe van. Hoor net van mijn man dat ik weinig geduld heb, vooral naar de oudste toe. Daar baal ik enorm van.

We gaan dus weer verder met al dit gedoe. Word er zo moedeloos van :(

Deel Deze Pagina