Kunnen jullie mij een stapje verder op weg helpen? Ik kan niet kiezen. Blijf in mijn hoofd telkens maar met de volgend namen zitten: isabel lola liselotte de tweede naam zal maria worden.
Lola valt voor mij direct af. Ik vind dat geen serieuze naam, Lola Maria vind ik dan ook niet samen passen. Isabel Maria vind ik denk ik het mooiste. Liselot (dus zonder de -te) vind ik ook hartstikke leuk.
Lola vind ik echt een ordi naam, dus die zowieso niet. Liselotte vind ik een lieve naam, en Isabel een hele mooie! Ik heb op Isabel gestemd.
Ik vind Isabelle Maria het mooist klinken. Liselotte kan ook wel. Wat Lola betreft sluit ik me bij m'n voorgangers aan - ook al ken ik een meisje wat zo heet - het zal nooit mijn naam worden.
Liselotte vind ik echt verreweg de leukste naam uit je rijtje! En Liselotte Maria kan ook prima toch?
Zonder meer Isabel! Bij Lola moet ik altijd aan Lolo Ferrari denken... Liselotte vind ik een beetje tuttig en bovendien ook erg lang.
Geen van 3 mijn smaak. Ik heb op Isabel gestemd omdat ik die het leukste vind. Ik vind Lola ook niet mooi maar dat is al vaker gezegd zag ik.
Lola! Andere 2 zijn veel te popi naar mijn smaak, die hebben we wel gezien. Lola klinkt stoer maar ook lief, leuk!