Evi, zonder twijfel.....Fleur is niet mijn type naam zeg maar en Delice vind ik gewoon helemaal geen naam
Evi of Fleur. Dat Delice er tussen staat, die is denk ik verdwaald 😅 heel andere naam dan de andere twee.
Dan ben ik niet de enige die ook de link naar de lidl had gemaakt en dat terwijl ik er nooit kom. Daarna kies is wel voor fleur omdat ik dat bij een volwassen persoon net even leuker vind als evi
Fleur. Als ik nog eens een kindje mag krijgen wat totaal niet in de planning ligt ghihi dan word het absoluut FLEUR. Delice vind ik een asonaam.
Oh haha, toen ik reageerde stond de pol er nog niet. Allemaal niet mijn smaak maar dan zou ik voor Fleur gaan..
Bedankt voor de reacties tot nu toe. We hebben wel een voorkeur, maar ja dan komen die twijfels weer om de hoek te kijken. Delice is een hele andere naam, maar kwam hem tegen en vonden hem wel mooi klinken. We waren al bang dat hij als aso over zal komen, vandaar er juist tussen gezegd .Onze gedachten wordt dus bevestigd, dus deze valt toch af. Moet trouwens ook wel lachen dat mensen het zien als een merknaam voor eten. Grappig Ik denk dat we maar gewoon moeten gaan voor de naam die het langst in onze gedachten zit. Al die hormonen ook......... man is er allang over uit.
Welke naam speelt er al lang in je gedachten? En welke naam is 'de' naam voor je man? Ik vind Fleur het mooiste. Echt een leuke vrolijke naam! Evi is hier in belgie nogal passé. Delice doet me inderdaad aan eten denken
Ik vind Evi het mooist, liever nog Eva en haar dan Evi noemen, doe ik ook soms Delice betekent in het Frans een lekker hapje, dus nee Fleur vind ik een beetje een zeurnaam.
Naam benoem ik hier liever nog even niet. Het zal niet de eerste keer zijn als er een bekende mee leest