bij ziekenhuis bevalling altijd zelf vk regelen voor nazorg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door baby4me, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hallo,

Ik ben in behandeling bij een gyn. voor mn zwangerschap. Nu heb ik vaker gelezen dat als je bij gyn loopt en dus in t ziekenhuis bevalt dat je zelf een verloskundige moet regelen die de nazorg bij je thuis komt doen.

Weet iemand of dit echt zo is? Of zitten er meestal in het ziekenhuis ook verloskundigen die dat doen, die bij je thuis komen ofzo?

Groetjes,

Baby4me

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja meis dat klopt hoor je moet zelf een vk regelen voor de nazorg

moet ik ook ben ook in behandeling bij gyno en voor nazorg komt er een vk.
    die ik zelf moest regelen.als je bevallen bent moet jouw gyno of partner hun ook bellen om dat door te geven
    succes meis

succes meis

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik kon kiezen of de gyn of de vk voor de nazorg... Maar daarbij liep ik tot 39 weken bij de vk en daarna pas bij de gyn, dus ik koos gelijk voor de vk!

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Klopt idd dat moet je zelf regelen, helaas had niemand mij dit verteld, dus toen ze geboren was heeft volgens mij de vpk in het z'huis het aan de vk doorgegeven.

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik moet in het ziekenhuis bevallen en heb ook een vk moeten regelen. Die komt de nazorg thuis doen. Mijn gyn zie ik nog niet thuis komen ;)

6. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Idd ik ben ook bij gyna onder controle en moest het zelf regelen al zei de verloskundige weer van niet
    Heb het er toen met de intake van de kraamzorg over gehad en die zou een notitie maken voor een verloskundige en is het nu geregeld gelukkig

Succes

Deel Deze Pagina