Hoi meiden.. Ik lees hier heel vaak dingen over vage ovulatie testen en zwangerschapstesten... Waarom gebruiken jullie niet gewoon clear blue...duidelijker kan t niet..bij ovulatie testen een rondje of smile poppentje, en bij zwangerschaps test zwanger of niet zwanger In de winkel zijn de ovulatietesten duur maar in de apotheek vh ziekenhuis zijn ze wat goedkoper...en als je 3 x een goedkopere test doet omdat hij niet duidelijk genoeg was ben je t geld ook kwijt... Ben benieuwd naar jullie mening
Ik heb nooit problemen met goedkope testen. Dus die doe ik altijd eerst is hij positief dan pas een CB digi. Zelfde met ovutesten. De goedkoopste dipsticks via internet werken hier het beste. Dus ga geen dure dingen kopen als de goedkope net zo goed werken
De meesten hier testen qua zwangerschap ruim voor NOD en met Clearblue schijn je niet zo vroeg te kunnen testen. Dikke kans dat die dure test nog negatief aangeeft, terwijl bijvoorbeeld een goedkope test van het Kruidvat (2 voor 5 euro) wel al vroegtijdig een zwangerschap kan opsporen. Ik heb bij deze zwangerschap ook alleen maar met de goedkope Kruidvattesten getest. Scheelde mij toch wat geld aangezien de CB nogal prijzig is.
Voor de spanning! ik heb echt geen geduld om te wachten op een duidelijke test. Vind die spanning van "" staat ie er nou wel of niet"" gewoon altijd erg leuk!
Ik heb ook geen problemen gehad met de goedkope testen. En ja,ik vind ze veels te duur en zijn er maar 5. Als je cyclus niet regelmatig is moet je al vaker testen en kom je met 1 doosje cb testen niet daar.
Ik vind ze te duur om vaak me te testen, heb echt enorm veel van de goedkope testen gebruikt, was te nieuwsgierig, daarna een digitale clear blue voor de zekerheid.
ik vind ze ook te duur om als eerste mee te testen! n ben ik ook een test freak dus dat zou me heel veel geld kosten haha! ik heb ook altijd de goedkopste dipsticks werken prima hier! gebruikte eerst vaak de cb plus maar die gaf altijd een licht kruis bij mij binnen de tijd! dus voor mij gewoon de cheap ones! ook al zit iik daarfoir nu in onzekerheid omdat ik de lichtste streep ooit heb haha x
Ik vind de CB ook wat duur, vandaag eerst de kruidvat testen. Deze ronde heb ik wel de CB ovulatietesten gebruikt maar teste maar 1 dag positief ermee. ik teste tegelijk ook met de predictor ovulatietesten (gratis staal met 5 cassettes bij de apotheek gekregen) en die was 3 dagen positief. Ik vond het wel raar aangezien CB zo goed blijkt te zijn. Achja ik zal voor de zekerheid toch ook altijd naar een CB grijpen denk ik, maar het is toch zo spannend allemaal dat ik het meestal niet volhoudt om zolang te wachten en dan zijn de goedkopere en gevoeligere testen een verademing
ik het bewust niet met de ovu testen van cd gedaan anders waren we nu al wel zon 400 euro extra armer... en de ovu van zwangerenkids deden het perfect bij mij
Bij mij doen de goedkope testen het ook super dus waarom zou ik dure gebruiken.......als is het als zwangerschapstest wel natuurlijk erg leuk om dat woordje te zien staan....
vind ze veel te duur. heb alleen CB gedaan als ik een streepje zag ik betaal liever 5 euro voor 2 testen, dan zoveel voor die CB