kruidvat standaard 1 niet leverbaar

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door blackrose88, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Hoi
    Ik had even een vraagje:
    Mijn zoontje krijgt kruidvat standaard 1 gecombineerd met kruidvat forte 1.
    Vandaag weer naar de winkel om nieuwe te halen en helaas was deze op, bij 3 verschillende filialen geweest en nergens was het meer op voorraad, 1 filiaal wist mij zelfs te vertellen dat er een leverings probleem is.
    Eenmaal thuis de kruidvat voedings advies lijn gebeld en blijkt idd dat ze een leverings probleem hebben ivm er problemen zouden zijn met de levering van de grondstoffen en ze pas in week 4/5 van 2014 verwachten weer te kunnen leveren.

Nu is mijn vraag: hebben jullie daar wel is eerder problemen mee gehad en hoe heb je het toen opgelost?

2. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had dit probleem ook met kruidvat
    En ben nu toch maar over naar nutrilon
    Hoorde in de winkel dat ze namelijk vaker problemen schijnen te hebben met levering
    En nu zat ik vlak voor kerst zonder dus nu maar nutrilon
    Want wil wel altijd aan voeding kunnen komen

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Nr 1 ook vaak misgegrepen maar eigenlijk nog nooit over hoeven te gaan op ander merk.
    Wij kochten vaak per 5-6 pakken tegelijkertijd

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nummer 1 en 2 zijn tijdelijk niet leverbaar.. ik zit nu ook met een probleem. Baal er echt van, wil eigenlijk helemaal niet overstappen naar een ander merk. Ik hoorde net dat voeding van bonbebe hetzelfde is als de kruidvat. Verkrijgbaar bij jan linders en de emte. Iemand ervaring?

5. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Heb net nog ff ritje gemaakt heb nu 7 pakken. Incl die ik nog had 8 dus kunnen vooruit en over 8 weken is Siem 10 maanden dus dan naar 3

6. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ja nummer 2 hadden ze hier ook nog staan maar mijn kleine man word dinsdag 12 weken en dus kan ik helaas niet over naar nr 2

7. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Zo ff met de auto op pas geweest en naar 2 andere woonplaatsen geweest voor voeding, maar we hebben nu 4 pakken nog kunnen bemachtigen van nummer 1, me zus gaat nog in haar woonplaats kijken dus hopelijk kan ze daar ook nog wat voor mij bemachtigen, met wat we nu hebben kunnen we ongeveer 6a7 weken vooruit dus hopelijk is hun leverings probleem dan weer opgelost

8. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook het geval. Duurt ongeveer 2-3 weken aldus de winkel bij ons. Geen idee hoe het komt... Zij adviseerde Friso omdat het in dezelfde fabriek gemaakt wordt. Dat hebben we maar gedaan.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier nog 6 pakken nummer 2 kunnen bemachtigen gelukkig. Nu dus 7 pakken op voorraad en 2 pakken nummer 3 op voorraad.. wij kunnen iig voorlopig vooruit.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Jmbo huismerk kopen. Die is precies hetzelfde.

Deel Deze Pagina