Hallo! Ik ben op zoek naar goed uit te spreken namen voor een jongen en voor een meisje. Ik heb voor het gemak maar even Engelse namen in de titel gezet... Maar wat ik eigenlijk bedoel is geen standaard Hollandse namen als Thijs, Bram, Sofie en Eva. Het moet een beetje bijzonder zijn,maar geen 'wat zeg je?' Het soort wat al op ons lijstje staat maar wat we het net niet vinden: Kathy (keetie) Fay Alison Gillian (maar qua uitspraak valt hij wel af in NL) Roan / Rowan Justin (alleen de 'djustin' klank vind ik weer niet zo) Evan Wie helpt me een beetje mee in deze richting ?
Lois Abbey Sophia Isabella Olivia Liv Kate Emma Dean Finn Brent Vince Dex Liam Quinn Seth Owen Colin Julian Benjamin James Otis
Ethan Alissa Jaylinn Marly Aiden Lizzy Amy Owen Boyd Troy Ivy Vince Jace Jake Vivian Siënna Lindy Emily Livia Jane
Als het niet persé Engels hoeft te zijn : - m - Brynn Dimph Mint Nim Pux Skout Arliss Dilys Dowenn Faeven Lentl Mellyn Saffron Vesper Yentell Alanis - Ilanys Avalon Elowen Gwendolyn Rhiannon - j - Alec Ardin Brendis Callum Corbin Darvin Dorsan Elwik Erwan Fender Gwaeron Logan Marlow Novan Orrin Ronin Sennen Taran - Terran Yestin Donovan Daylian Eldrian
Ik zou met buitenlandse namen heel goed kijken naar de combinatie met de achternaam. Jake de Boer of James Jansen klinkt echt niet. : )
Wij Hebben een Nederlandse achternaam. maar kids hebben geen Nederlandse namen. Houden daar allebei niet van en de namen moeten in het Engels ook uitspreekbaar zijn.
Er zitten al leuke suggesties tussen! Onze achternaam is zowel Nederlands als Engels. Qua uitspraak maakt het niet uit
mijn broers hebben de engelse namen Matthew (spreek je uit als metjoe) Andrew (spreek je uit als endroe)
Oei.. wel wat lastig voor iemand zoals ik, die vooral van franse namen houd Maar ik doe m'n best! Voor een jongen komt Haydn (spreek uit: heej-den) uit op 1. Heb een jongetje in m'n stageklas in Engeland gehad die zo heette Was een lieverdje gelukkig hoewel ie ook wel een boefje kon zijn haha Even denken verder voor een jongen... Kevin zou nog kunnen Peter (engelse uitspraak natuurlijk) William (niet dat ik die mooi vind.. maar misschien jullie wEl? ) Sam (spreek uit: Sem) Boy Guy Luke Aiden Kilian Jace Vince Vic Kyan Thomas (spreek uit: tho-mes) Jason Mason Tyson Tyler Donovan Voor een meisje: Feline Yentl (wel vrij gangbaar in nederland tegenwoordig..) Michelle Rihanna Bree (spreek uit: brie) Rachelle/Richelle Katy (wel associatie met Katy Perry inmiddels ) Abby Ivy Skylar Rose Verder zou ik het even niet weten! Succes met zoeken! Gaat je vast en zeker lukken!
Ik zou dan voor Abby gaan. Abbey is het Engelse woord voor klooster/abdij. Het is wel een hele hele hele leuke naam (of afkorting in ons geval ) Allison is ook mooi. Rosalie (ook mooi in het Engels uitgesproken) Emily Kayleigh Simon Sam Collin