Hallo allemaal, Ben benieuwd wat dit nu weer voor raars is van me haha. Ik heb het gevoel helemaal hyper te zijn savonds terwijl ik heel de dag door best erg moe ben. Als ik 10 uur naar bed ga kan ik amper slapen meestal pas rond een uur of 12. Voordat ik mijn dochter kreeg ging ik ook vaak pas om 12 a 1 uur slapen. Vind het zo raar.En heel lastig dat ik niet genoeg kan slapen, want sochtends is de kleine weer vroeg wakker. Iemand een idee waar dit hyperactieve vandaan komt? Liefs
ik heb dat eigenlijk al mn hele leven...ik ben echt een avondmens. niet dat ik de rest van de dag niet vooruit te branden ben, maar als ik moe ben, dan is t s'avonds ineens weg en lig ik in bed een beetje naar t plafond te staren. kan behoorlijk irritant zijn, ik weet t. waar t bij jou vandaan komt geen idee, maar bij mezelf is t echt omdat ik gewoon een avondmens ben. sterkte ermee iig
Yep, ik denk ook dat je gewoon een avondmens bent. Ik ben dat ook. Maar nu zit het vroege opstaan al veel meer in mijn systeem dan een jaar terug. Wie weet krijg je dat ook nog wel, je zult er helaas toch aan moeten wennen.
Ik heb dit ook. Ben sowieso overdag veel moe en zo rond een uur of 8 's avonds knap ik weer op Misschien omdat ik dan echt ontspannen ben en tijd voor mezelf heb ofzo. Ik zou het anders ook niet weten maar irritant is het wel.
OOOOOOOOOO, Zo herkenbaar. Ben dus ook een avond mens. Overdag haast omvallen zo moe. En s`avonds niet op bed willen omdat je toch niet kunt slapen. Maar ja, mijn zoon roept om half 7 7uur weer van mamma. Zucht. Liefs Janna
Hier nog een echt avondmens! Ben overdag niet vooruit te branden en dan aan het begin van de avond krijg ik energie voor tien! Lastig hoor; heb je een dagje vrij doe ik de hele dag niks en dan op de avond krijg ik de kolder en moet ineens mijn hele huis gedaan worden en ben ik zo tot 12u bezig! Haha, vreemd ritme! Helaas heb ik een baan waarvoor ik om 5u40 op moet...
Hmm ja, das onhandig met je werk dan. Ik werk in de late middag en avonduren. Probeer overdag toch actiever te zijn, dat je goed moe bent ;s avonds. Vaak moet je echt die cirkel doorbreken. Ik merk dat ik zo weer in mijn oude patroon verval als ik weer later ga slapen.
haha blij om te horen dat ik niet de enige nachtvlinder ben haha. Denk dat het zoals iemand al zei ook is om miss ff de tijd voor jezelf in te halen!die heb je nu natuurlijk niet zo veel meer.
Hier ook, maar ben helemaal GEEN avondmens. Voordat Aaliyah geboren werd ging ik altijd op tijd naar bed. Half tien ofzo. en in het weekend een beetje uitslapen tot negen uur als er niks op het programma stond. Toen Aaliyah geboren werd kreeg ze om elf uur haar laatste voeding en aangezien ik borstvoeding gaf, moest ik wel wakker blijven tot elf uur. Meestal lag ik dan om twaalf uur op bed en om zes/zeven uur ging de wekker weer. Dit met gevolg dat ik nog steeds niet voor elf uur op bed kan, maar wel 's ochtends om zeven uur wakker ben. Ergens heb ik in de loop van de tijd een slaaptekort opgebouwd en sta ik moe op. Maar 's avonds inderdaad nog enrgie voor tien!
Hier absoluut geen koffie of thee 's avonds. Van een slokje cola lig ik de hele nacht wakker Drink sowieso geen koffie trouwens.
heeeeeeel herkenbaar. Ik ben super hyper na vier of vijf uur. En 's morgens moet ik echt uit bed gegooid worden anders kom ik er echt niet uit. pfff, gelukkig heeft Mert morgen studiedag, kan ik lekker blijven liggen.
Dat had ik gisteravond dus ook, en die avond daarvoor ook Echt ontzettend balen aangezien zoonlief om half 7 weer paraat staat. En ik heb vrijdag tentamen, moet dus leren, maar gister kon ik nauwelijks wakker blijven. Vandaag dus weer zo'n rampdag en morgen ben ik thuis bij mijn zoon dus dan komt het er ook niet van. Kutzooi!
Nee, zelfs als ik niet zwanger ben dan drink ik mijn laatste bakkie rond 3uur en daarna niet meer. Verder ook geen cafiiene houdende dranken.