nu nog recht op de postcodeloterij prijs?

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Nou, heb gebeld, maar ze zeggen dat de prijs was gevallen in maart en dat ze eind feb geen inleg konden incasseren ;):(:(.

Ook wist ze te vertellen dat er in 2005 en 2009 ook een prijs was gevallen, maar toen ook niet konden uitkeren omdat ook toen de inleg niet kon worden geincasseerd.

Ik geloof dit niet ......... ga het dus ook ff bij de bank laten uitzoeken!

Wel apart dat ze niet konden incasseren voorafgaand de maand dat die prijzen vielen.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou dan weet je meteen hoe ze aan hun geld komen... afzetters :p

je mag volgens mij bij verhuizing max 2 loten op je oude adres laten staan

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Oh idd ff kopietjes van je afschriften opvragen bij de bank.

Overigens geloof ik niet dat ze bewust incasso's niet uitvoeren om zo hun prijzengeld in eigen kas te houden.

Dat zet voor hun pas zoden aan de dijk als ze dat massaal doen bij heel veel deelnemers. En dat gaat dan echt wel opvallen.

4. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het wel opvallen dat je daarom 3 prijzen zou zijn misgelopen... 1x oke dat kan ik me voorstellen misschien, maar 3 x is toch wel heel erg raar... ben benieuwd wat de bank hiervan zegt

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou dat zeker uitzoeken, is toch wel heeel toevallig.

6. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    ben ook erg benieuwd hoe dit verder gaat aflopen, ik lees dus even met jullie mee!

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik lees ook mee, ben benieuwd hoe het afloopt.

3x is wel heel toevallig!

8. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Hmm, wel apart dat ze zeggen dat ze geen geld hebben kunnen incasseren net voor de bewuste prijzenmaand. Zou wel heeeeeeeel toevallig zijn. Hopelijk kun je alsnog de bankafschriften krijgen en krijg je de prijzen nagestort.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat vaag.Elke maand konden ze incasseren en de maanden dat er een prijs viel niet? Geloof daar niks van.
    Wat waren de andere prijzen? Ben wel benieuwd.
    Zou zeker de bank navragen dan hebben ze geen poot om op te staan.
    Kon je bij internetbakieren wat zien? Of kan je niet zo ver terugzien (bij ABN niet weet ik).
    Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik had ook verwacht dat ze zouden zeggen is te lang geleden maar het word wel erg gek nu ze beweren dat er 3x een prijs is gevallen en alle 3 de keren ze de maand ervoor niet konden afschrijven.. sorry 1x ok maar 3 x.. lijkt me stug.. maar ze zeiden niks over verjaringstermijn ofzo?
    hopelijk tonen je afschriften dat je er wel recht op hebt :D

12. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    en weet je al wat meer? via internetbankieren of bij de bank?

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ik weet nog niks meer.
    Met internet bankieren kan ik maar 2 jaar terugkijken dus moet ze opvragen en dat kost me 10 euro per opgevraagde maand.

Wat ook vreemd is dat ze zeggen in februari op de 20e hebben geprobeerd te incasseren. En het daarna nog een stuk of 10x hebben geprobeerd.
    1) op de 20e wordt elke maand mijn man zijn loon gestort dus aan saldo kan het niet hebben gelegen.
    2) geen enkel bedrijf probeert 10x iets te incasseren (wat ook niet kan in feb want tussen de 20e en 28e zit 8 dagen en als een incasso niet lukt zie/hoor je dat pas een dag na incasso).
    3) alle incasso's van de afgelopen 2 jaar hebben rond de 26e plaatsgevonden. waarom toen op de 20e??

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wat apart en ga je het opvragen bij de bank?

15. Lentes

Lentes Niet meer actief

Kun je het niet bij hun neerleggen? Dat zij met bewijzen moeten komen dat het niet van je rekening gehaald kon worden?

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Maar van die tijd kreeg je toch nog zelf afschriften, heb je die niet meer? Vind 10 euro per opgevraagde maand wel erg veel :$

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Vaag verhaal. Als ze het niet uitkeren, kan je dan niet je geld terugvragen van die twee loten elke maand voor die periode (waarschijnlijk ook iets van Euro 2.500 :p). Het is toch belachelijk dat als je betaald er geen recht op hebt.
    Ik zou het proberen uit te zoeken (of de bedragen zijn afgeschreven) en anders rechtsbijstand inschakelen (als je die hebt). Heb je die uitspraken trouwens op schrift dat ze niet konden incasseren of was het telefonisch? Ik zou namelijk zorgen dat je dat in ieder geval op schrift hebt staan. Als blijkt dat je toch betaald hebt die maanden dan zou ik zeker die prijzen opeisen evt. m.b.v. rechtsbijstand.

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Het zou mij zeker die 10,- waard zijn.
    ben benieuwd hoe dit af loopt. Hopelijk goed voor jou

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Kwam even kijken of er al iets bekend was.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ben ook nieuwsgierig

Deel Deze Pagina