waarom wil je hem precies weghebben? Hier blijft ze ook lang niet altijd onder de dekens liggen vandaar dat de slaapzak erg handig is. We hebben zometeen een dunne slaapzak zonder mouwen. Maar anders als je de slaapzak weg wil hebben een dikke pyjama (die van die stof dat aanvoelt als fleeshe is wat dikker, sokken aan en onder de dekens leggen. Als de kamer niet te koud is is dat ook wel voldoende lijkt me.
Eva is een paar weken geleden naar een groot bed gegaan, toen was ze dus 2 jaar en 3 maanden. Ze zei zelf dat ze het wilde, wij hadden het eigenlijk een paar maanden later in de planning . Ze komt sinds kort overdag wel uit haar bed en haalt dan haar hele kamer overhoop . Maar dan is ze dus niet moe genoeg om te slapen, we brengen haar ook altijd rond 14 uur naar bed terwijl ze dan nooit moe lijkt. En gisteravond lag Eva weer overdwars aan het hoofdeinde, dus niet onder haar dekbed, maar ze voelde heel erg warm, dus ik heb het zo gelaten. De zon staat 's middags op haar kamer en toen we haar naar bed brachten was het 22 graden (en ik denk 's nachts 20 graden).