Goedemorgen! Iemand enig idee waarom FF twijfelt wanneer mijn ei was? Mijn eigen gevoel zei donderdag, omdat ik woensdag om 12u een positieve ovulatietest had, maar door mijn temperatuur kon dat niet en is het vrijdag geworden. Maar FF twijfelt dus. Heb netjes volgens de regels getemperatuurd
Je ei was idd op vrijdag pas. Wat gebeurd er net het kruis als je de temp op cd 6 op 36.6 zet?? Bij heeft hij ook wel eens een stippellijn gezet hoor geen probleem. Dat komt waarschijnlijk omdat FF uitgaat van 48 na eerste test en dat matched niet met je temp dus raakt hij verward haha
Hoopte al dat jij zou reageren, maar kan moeilijk in de titel 'alleen voor RoGiJuLi' zetten Dan gebeurt er niets, als ik m'n temp op cd 6 verander, had het idd al geprobeerd, haha. Wat ik doe, het blijft een stippellijn Ik kan dus gewoon uitgaan van vrijdag m'n ei en nu 3 dpo? Dankjewel!
Wat doet ie als je de ovulatietesten eruit haalt? Denk ook vrijdag hoor! Lijkt me ook ivm ovulatietesten het meest logisch trouwens.
Helpt allemaal niks haha Nah, we zullen het zien over iets meer dan een week! Temp is nog mooi hoog, hopelijk blijft dat zo
Ik denk dat het komt omdat je als CM "Sticky" (is geen vruchtbare afscheiding) hebt ingevuld, denk dat als je dat weggehaald je geen stippellijn meer hebt?