Nu ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Paarse80, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja, je bent een plasje joh na de zoveelste mk, hoe assertief je normaal ook bent. Schok op schok, en hormonen, en een curettage die dan niet helemaal goed gaat...
    Daar blijft vrijwel niemand assertief onder. Ik zeker niet.
    Je zou medicatie kunnen bespreken, maar afwachten kan in sommige gevallen ook. Al is het wel iets wat je door een gyn moet laten beoordelen, zou ik denken.

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Nu ja, dat zei je eigenlijk ook al.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    wat voor medicatie is dat dan? Want cytotec neem ik niet meer, dat werd een bloedbad...

En afwachten... hoelang duurt het dan? Het is op 16 mei, met 6 weken, al niet goed gegaan met de ene. De andere is ook niet verder gegroeit. Het lijkt me dat het nu écht ruim de tijd heeft gehad om los te komen. Ik ben er eigenlijk zoooo ongelooflijk klaar mee om steeds maar te wachten, bah :x.

En het is enorme chaos in mijn hoofd. Ik wil nu, bijna 2 maanden na een positieve test wel eens verder met mijn leven.

(Geen aanval hoor, moet het geloof ik even kwijt ;))

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Meer dan cytotec is er in dit stadium idd niet. Afwachten, daarmee bedoel ik dat echt kleine restjes, zoals het jouwe, soms met de menstruatie loskomen.

Ik snap helemaal dat je er klaar mee bent. Ik heb dit zelf meegemaakt, alleen ging het toen om 5e mk, maar geen tweeling. Het ging maar door en door. Vreselijk.

De rest is toen bij mij met hystero verwijderd, poliklinisch. Was 1 cm. Weet niet of ze dat doen bij nog kleiner. Maar bij hystero zien ze wel echt alles en kunnen het once and for all verwijderen.

Maar snap dat je er niet aan moet denken. Misschien hoeft het ook niet eens.

Bloed je nu nog steeds?

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja bloed verlies ik nog steeds. Maar echt bloed, geen stolsels. Het is echt rood (wond) bloed. Het wordt nu wel wat minder.

Ik hoop dat het er snel vanzelf uitkomt. Cytotec is niet zo goed bevallen, dus dat wordt het echt niet meer. Hystero, wat is dat?

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hysteroscopie. Een curettage, maar dan met nachtvisie zeg maar ;). Ze kijken met een superdun slangetje, en kunnen dan voorzichtig weghalen wat er nog zit. Met zo min mogelijk schade zeg maar. Maar eerlijk gezegd denk ik en hoop ik dat zo'n kleine rest vanzelf weggaat.

Sterkte!

7. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hier heb ik een week lang mijn maandstonden gehad, maar verlies wel steeds bruin/roze slijm met af en toe sliertje bloed...
    zou dit normaal zijn?

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier zaterdagmiddag gestopt met vloeien. Vanmiddag weer een test gewaagd: positief. Ik moest eigenlijk morgen testen, maar dat dagje maakt natuurlijk ook niet uit. Pfff, ga morgen maar weer bellen, bah!

@jv23, geen idee. Je kan een wat langere menstruatie hebben. Ik heb altijd wat stolsels ed erbij zitten :).

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Wanneer was de curettage nou precies dan? Want dat je nog een paar weken posi test, is niet heel uitzonderlijk. Had ik heel vaak...

10. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    De curretage was 2 weken terug. En het is 3 weken geleden dat ik het tweede vruchtje ben verloren door cytotec.

11. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik denk dat je niet zo ongerust hoeft te zijn hoor.
    van mij is het nu 5 weken geleden en hcg is nog altijd 27...

12. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Dan lijkt een positieve test me helemaal niet raar. Je bent toch ook een flinke tijd zwanger geweest. Hoe is het nu?

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Toch weer gebeld naar de HA. Vanmiddag heb ik een echo gehad. Er zit nog steeds "iets" in mijn baarmoeder. Net zo groot/klein als de vorige keer. Nu moet ik HCG gaan prikken en dan volgende week weer.

Wel zag de HA nog bloed achter mijn baarmoeder zitten, in de buikholte. Hij was erg aan het vragen hoeveel buikpijn ik heb. Ja ik heb buikpijn, maar ik lig zeker niet krom van de pijn ofzo. Weet jij hier iets over?

14. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Nee geen idee, maar dat klinkt niet normaal hoor Paarse. Ga ajb naar de gyn. Misschien is er niet veel aan de hand maar dit is te hoog gegrepen voor een ha.

Xx

15. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik zou zeker naar de gyneacoloog gaan hoor, die kunnen alles veel beter beoordelen.
    wat heb jij tegenslag zeg, hopelijk komt het laatste restje er snel uit.
    (bij mij is het na 4,5 weken toch nog vanzelf eruit gekomen nu hoop ik voor jou hetzelfde)

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ergens weet ik dat ik naar de gyn moet. Maar het lukt me gewoon even niet, ben op en druk met m'n kids (daar zit nu mijn energie in). Ik wacht de bloedwaardes af en dan spreek ik verder af...

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja snap ik, maar mocht je wel buikpijn krijgen, wacht dan niet af. Ik krijg een beetje het idee dat de HA aan een bbz denkt?

Sterkte.

xx

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja volgens mij dacht hij aan BBZ. Hij heeft m'n eierstokken ook nog bekeken en nog gehoord of er iets te horen is. Maar ik heb het eigenlijk niet gevraagd.
    Ik geloof ook echt niet dat ik een BBZ heb. Lijkt me ook echt onmogelijk. Er zaten 2 vruchtjes in mijn baarmoeder, die zijn eruit. Er is afgelopen weken al meer naar mijn eierstokken gekeken.

19. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Een bbz kan ook in de buikhole zitten. Dan zouden er drie zijn geweest. Niet heel waarschijnlijk, maar wees idd alert op pijn. Hopelijk is dit gewoon een ellendig staartje van voorgaande ellende. Geniet van je kinderen en veel sterkte.

20. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nou 3 lijkt me wel uitzondelijk. Als ik pijn krijg onderneem ik direct actie! Ik laat nog weten hoe het verder gaat. Ik PB je nog binnekort :)!

Deel Deze Pagina