Yeahhhhh, ik ben zwanger. Na 3 jaar wachten, en 2 jaar in de mmm. Hebben we eindelijk een positieve test. Bekijk bijlage 105800 Het is nog zo onwerkelijk. Maar het is echt gelukt. Ook ik wil iedereen in die zware mmm heel veel sterkte wensen, geef de moed niet op, blijf hopen. Weet dat het zwaar is. liefs Maris
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je eindelijk een (of meer) positieve test in handen hebt! Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap, mooie echo's binnenkort en een prachtig kindje op het einde!
Bedankt meiden voor alle felicitaties. Moet af en toe even weer naar mijn testjes kijken, ben zo blij
Lieve Mariska en Mariska-man, Ben zoooo blij voor jullie! Dat lab maakt zulke ontzettend leuke kindjes! Gaaf dat de volgende keer dat ik je zie, dat is met een baby in je buik! Ik hoop echt dat je: kunt genieten van een zorgeloze zwangerschap, een goede bevalling hebt en daarna lekker lang op een roze wolk kan ploffen! Kus!
Hallo Gisteren heb ik getest en in de middag weer getest. Beide testen POSITIEF ! Ook zwanger van de eerste... Vind het erg spannend, kon het niet geloven. Moet wel nog aan het idee wennen. Heel apart. Als alles goed mag gaan.. rond de 3e van juli. Maar eerst nog afspraak met Verloskundige maken. Dan weet ik het zeker. en jullie?