Hoi! Ik heb iets heel raars... vraag me niet waarom (gewoon gek, denk ik) maar ik heb vanavond een zwangerschapstest gedaan. Een week na mijn eisprong (die weet ik zeker ivm persona). Positief.... Ik heb ook pijnlijke borsten en ik ben misselijk, maar toch... dat kan toch gewoon niet??? Ben helemaal verward... Oh ja, na mijn miskraam 4 weken geleden heb ik meerdere negatieve testen gehad... Help? Liefs, Suus
Hoe zag je menstruatie eruit? Heb je ook echt slijm verloren, of bleef het bij alleen wat bloed? Ik heb zelf vorige maand ook totaal onverwachts positief getest. Was gewoon ongesteld geweest (dacht ik), maar bleek een heftige innesteling. Is wel misgegaan, dat wel, maar test gewoon nog een keer, dan heb je wat meer zekerheid.
Het was een test die ik op Internet had gekocht (met die paarse dop) en mijn laatste menstruatie was een miskraam... die overigens door de gynaecoloog dmv een echo en een bloedtest als compleet is beschouwd. Dat was bijna 4 weken geleden... Raar he?
Als ik jou was zou ik morgen even naar de huisarts gaan met een potje ochtendurine. Dan kunnen zij testen. Of eventueel een bloedtest. Ik hoop voor je dat het toch echt raak is.
Ik hoop het voor je! Misschien is je cyclus korter en heb je inderdaad vroeger je ei gehad? Morgen nog maar eens een testje of even langs de HA... Succes!!!
Jeetje suus, Het lijkt mij dat als de testen na je miskraam negatief waren en de test nu binnen 10 min een 2e streep aangeeft, je gewoon zwanger bent !! Koop morgen anders een test van een ander merk en doe die ook eens. De test van de huisarts is het zelfde als de dipsticks alleen betaal je voor de test bij de huisarts het 3 dubbele ! Dus morgen nog een keer testen denk ik ??
Suus, Ik heb nu meer dan een jaar de persona gebruikt. Ben er achter gekomen dat de persona regelmatig te laat je ei aangeeft. Dit door ook te temperaturen. De laatste keer heb ik ovutestjes gebruikt. Toen die niet meer posi waren kwam de persona pas met het o teken. Te laat dus! Succes meis, ik hoop dat het raak is voor je!
Bedankt voor de reacties... ja een te vroeg ei zou kunnen. Ik temp ook en mijn temp ging omhoog terwijl persona een eitje aangaf... als dat zo is ben ik nu misschien 4 a 5 dagen voor NOD in plaats van 7. Oh spannend... die test was zo ontzettend licht... zou echt te mooi zijn om waar te zijn, gelijk na mijn mk weer raak! Morgen of overmorgen nog maar 's testen...
Wat spannend suus.. ik hoop het voor je.. Nou we horen het snel van je.. maar ik vertrouw die midstream testen hoor.. daar is een streep een streep.. Mag ik je al heel voorzichtig feliciteren?
Hoi je lijkt mij wel sorry ha ha. Ik heb het zelfde probleem! Hoe ga je daar nu mee om? een lotgenoot fijn niet voor jou. Ik word hier helemaal gek van ik heb ook een positieve test gehad! Veel succes komt goed jennie72
Ja Suus, ik ben ook het levende bewijs van 5 dagen voor de NOD positief te testen. Gaaf toch. Heel veel geluk en geniet ervan.
Het is mogelijk, ik heb ook mijn eerste test 6 dagen voor mijn NOD gedaan en deze liet een lichte streep zien. Ik deed deze test eigenlijk omdat ik zo'n last van me borsten had, me vriend aan t klagen was dat mijn humeur om op te schieten was en ik 2 dagen beroerd op bed ben blijven liggen. Ik heb deze uitslag toen aan niemand verteld omdat ik het zelf nog iets te vroeg vond, maar toen ik het 4 dagen later weer een test deed en deze weer een lichte streep liet zien ben ik toch maar mijn gyn gaan bellen, maar omdat ik nog voor mijn NOD zat wilde ze eerst nog even wachten maar na lang aandringen mocht ik toch urine komen brengen en deze gaf duidelijk zwanger aan. Dus het is niet onmogelijk dat je al zover voor je NOD positief kan testen. Ik hoop voor je dat het raak is en ik duim mee voor je. Grtz Miranda
ik hoop het voor je meid, maar probeer in je hoofd nog gewoon helder te blijven en niet al te teleurgesteld als je straks toch ongesteld wordt... er zijn duizende vrouwen bij wie een eitje weliswaar bevrucht wordt maar die later dus gewoon ongesteld worden en dat niet weten omdat ze niet zo vroeg getest hebben... dat is ook de reden dat men altijd adviseerd om na een week te testen juist omdat er zo vaak iets tijdens de innesteling fout gaat of iets anders waardoor het eitje toch alsnog het lichaam verlaat.. hoop voor jou in ieder geval van harte dat het goed zit en je weg blijven... succes
Goedemorgen! Nou ik heb de test vanmorgen herhaald en hartstikke negatief... Heb nog wel alle kwaaltjes dus ga maar een paar dagen wachten nu. Jennie heb jij nog opnieuw getest? Groetjes van een balende Suus
Hoi Suus, nee ik heb nog niet getest, wil echt wachten tot mijn Nod voorbij is ookal kan ik niet van op aan omdat mijn banner niet klopt. Maar ja ik wil wel een week wachten eigenlijk! zal wel moeilijk zijn maar ja. Eigenlijk kan het bij mij zo iezo niet maar goed je blijft toch hopen he. Zonde voor je dat hij negatief was maa rmisschien ben je nog te vroeg? groeten van jennie72