AMBER Alert - Het landelijke waarschuwingssysteem bij urgente kindervermissingen en -ontvoeringen Netherlands - Missing Children Website
Vreselijk, en dat met de kou en ijs wat misschien niet betrouwbaar is... Hoop dat dit kind snel teruggevonden wordt.
Jeetje wat een vreselijk naar bericht ik hoop dat het jongetje weer vlug terug gevonden wordt. En inderdaad nu met die kou
Ik wilde het met plaatsen. dat hij http://nos.nl/artikel/336483-amber-alert-voor-10jarige-luttelgeest.htmlveilig en warm snel thuis is bij zijn ouders.
Hij hoefde maar 200 meter de lopen van huis opa en oma naar huis ouders, maar is daar nooit aangekomen....vreselijk
Verschrikkelijk... Hoop dat het arme jochie snel weer thuis is! Ik ken Luttelgeest op mijn duimpje en ken nog steeds veel mensen daar.
Ik dacht ik kom hier weer eens kijken, maar ik lees al dat het arme jongentje nog niet gevonden is. Wat een drama zeg Ik hoop zo dat het arme kindje levend en gezond weer thuis komt, en dat hem niks overkomen is.
Bah, is hier niet eens zo gek ver vandaan.. Arm mannetje.. Zeker met deze kou.. Hopelijk is hij snel terecht..
zullen de hormonen wel zijn maar ik vind dit echt verschrikkelijk, kan er echt wel om huilen, arm kind! Ik hoop zo dat hij gewoon gevonden wordt, hoe moet dit wel niet voor die ouders zijn..
Verschrikkelijk, de nachtmerrie van elke ouder.. Hopelijk wordt hij snel en gezond weer terug gevonden!
Ik lees nu dit bericht: Wak onderzocht in zaak vermiste jongen | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Vreselijk zeg, die onmenselijke spanning .. Brr moet er echt niet aan denken!
Ik als het ook.. arm kindje! Maar als hij daar overleden is, is het natuurlijk afschuwelijk maar ik dacht gelijk aan een ontvoeding door een of andere kinderverkrachter..die dan ook andere kindjes kan pakken. Dat is dan in ieder geval niet zo. Wat dit niet minder verschrikkelijk maakt!
Wat verschrikkelijk en wat een onzekerheid voor de ouders. Hopelijk word hij snel gevonden, en dan ook levend. Maar als ze bij een wak aan het zoeken zijn, vrees ik het ergste. Hebben jullie hier ook een smsje van gehad? Ik wil me toch eens gaan aanmelden voor Amber Alert. Ik zal eens zoeken hoe je dat doet.