Ja slaan doe je uit machteloosheid er is volgens mij geen andere "reden"' om een kind te slaan maar zoek dan hulp! Als je echt het niet meer ziet zitten (wat ik me op zich best voor kan stellen met 5 kids, kijk eens naar de supernanny daar word je soms ook gek van de kids) zoek dan hulp ofzo maar blijf niet slaan. Dr. Phil moet wel cool doen hij moet zo onpartijdig mogelijk overkomen en niet veroordelend want anders zoekt ie vrouw nooit geen hulp. Als mijn vent (of vrouw als ik een man was) mijn kids zou slaan zou ik haar alle hoeken van de kamer laten zien dat pik je toch niet?
mijn moeder heeft me ook weleens door elkaar geschud en een keer een flinke klap verkocht maar toen was ze psygisch niet in orde. Ze heeft er inderdaad nu nog spijt van maar ik zeg ook iedere keer tegen haar dat ze er niks aan kon doen omdat ze niet in orde was. En ook dat ik er niks aan heb overgehouden maar indd ik vind dat die vader er maar koeltjes bij blijft zitten ik zou haar allang rotgescholden hebben of in ieder geval boos gevraagd hoe zo zoiets kan doen
Die vent is ook geen knip voor de neus waard. Overigens is alleen de jongste van hem. Ik ben benieuwd naar de echte vader van de oudste vier...
Dit is echt erg zeg. En dan zijn alle 5 hun kinderen nog ongewenst.. lekker dom ook. Echt aso dat ze hun kinderen zo behandelen
Vraag me alleen af hoe ze dit in hemelsnaam hebben opgenomen? Als je weet dat er een camera in je huis staat en dan nog zo uit je plaat gaan....pppppffff.....
ik kan er echt niet naar kijken . Ik heb een ander zender opgezet mijn hart gaat tekeer en voel zo mee met dat gozertje dat is geen tik geven maar echt mishandeling. ze blijft maar doorgaan
Die is misschien wel bang weggerend van haar. maar ja als ik die vader was zou ik er alles aan doen mijn kinderen daar weg te krijgen
Ik heb het ook gezien gisteren en werd er helemaal naar van. Mijn vriend zei nou sorry ik sla geen vrouwen maar als zij toch mijn vrouw was had ik haar alle hoeken van het huis laten zien Ik vond de opmerking van dr. phil wel mooi in het begin. Hij zei ongeveer dit. ''Je bent hier gekomen voor hulp..maar of je die nou krijgt of niet DIT ZOU JIJ JE KINDEREN NOOIT MEER AAN DOEN! Ik ga dit zowieso melden''.
Kan je nagaan als die camera's er niet zijn, misschien is het dan nog vele malen erger.... Ik heb net echt zitten janken voor de tv, kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat kan doen. Hoe erg je eigen jeugd ook is geweest....
Oh ik ben nu helemaal misselijk! WAT EEN *(*(*!) WIJF! *mommy, stop, stop!* *it hurts* *mommy, stop, my head, it hurts* Ik heb zo hard zitten janken!
In nderland worden kinderen mishandeld waar menigeen geen weet van hebben . Ik wil het niet eens kijken ga me alleen maar op zitten vreten aan dat soort moeders. Ik liep met mijn oudste eens over de markt in amsterdam toen hij nog in de buggy zat en er stond zon snoep kraam, tja elk kind van 4 a 5 jaar en ouder wil graag een snoepje als je daar langs loopt logisch toch? Ik stond bij de kraam ernaast en dat meisje was aan het zeuren om snoep maar die moeder stond te beppen voor dat kraampje ja en dat meisje pakt stiekem een lolly stond binnen hand bereik. Krijgt me dat kind een mep voor haar hoofd echt niet te filmen ze stond helemaal te wankelen op haar beentjes en schreeuwen die moeder van haar! Niemand zei er iets van zo dus ik wel , ik heb gevraagd of die moeder wel goed bij haar hoofd was en ja toen had ik het gedaan. Als je je kinderen niet aan kan neem ze dan lekker niet of ga hulp zoeken.
Ik zou echt die kinderen per direct onder toezicht laten plaatsen. Ik vertrouw er echt niet op dat de dag erop alles ineens koek en ei is. En dadie man zegt dat hij er persoonlijk op zal toenzien..... ?! hij vindt zelf dat een schop onder de kont en incidenteel gebruik van de stok kan! Annabella: