Ben dit jaar van plan, om het te vieren van 13.30 tot 17.30.(familie) S'morgens lekker rustig aan doen, sávonds een paar vrienden. Is ook rustiger voor Steven, die drukte vind hij maar niks. Nu maar hopen dat hij pas tegen 15.00 uit bed komt
Mijn eigen verjaardag ? Niet gevierd, doe ik eigenlijk zelden. De verjaardag van Soufian (zijn eerste) is helaas in het water gevallen omdat mijn vader op de intensive care van het ziekenhuis lag. Jammer jammer.
Vorige zaterdag was mn man jarig. Er kwam zo'n 16 man, druk druk druk. Maar mn man heeft t meeste 'op zich genomen' zodat ik rustig aan kon doen. T werd wel 5 uur s morgens, pffffff. De volgende dag zat ik er helemaal doorheen.
Ben zondag jarig....zaterdagavond paar vrienden en zondagmiddag komt er nog familie. Gewoon gezellig bij elkaar zitten met een drankje en een hapje.
Tijdens de zwangerschap hielden we de verjaardagen 's middags. om 18.00 was alle visite weer weg, en hadden we een heerlijke rustige avond. Nu doen steeds meer familie en vrienden het 's middags vanwege de kinderen. Ik vind het ook wel lekker, even op verjaardag, en 's avonds weer lekker vroeg thuis.
Jolanda, bij ons in de fam gaat het ook vaker steeds zo, je krijgt een mail met een uitnodiging van ... tot....uur. ik dacht dan doe ik dat dit jaar ook. Ik doe alleen een paar vrienden sávonds, maar die hebben allemaal kids, dus die zijn echt wel tegen 23.00 weer weg. pfff 05.00 uur? dan zei ik om 00.00 weltrusten, hier is de sleutel, komen jullie er zelf uit, en gooi de sleutel door de brievenbus.
Ik ben nog lang niet jarig, maar me ventje is de 16e jarig. We hebben zijn verjaardag lang niet gevierd dus dit jaar wil ik het wel doen, we moeten het wel in tweeen doen, een dag voor zijn vrienden/collega's en een dag voor familie. Dan zien ze lkaar ook nog eens een keer, onze familie woont ver van elkaar namelijk.
Ik vind het echt ideaal, als ik 's avonds nog eens alles bij elkaar moet pakken om op verjaardag te gaan, heb ik echt geen zin meer.
Wij houden de verjaardagen altijd op zondagmiddag, vanaf 15:30 en rond 19:30 is iedereen weer vertrokken. Heerlijk. Ook voor de meiden wel zo leuk.....de rest van de familie doet het vaak ook zo.
ik hoop niet puffend! ik ben 10dgn later uitgeteld! hihi en ik denk gewoon op zondag middag, dan ben ik ook jarig...
Ik vier het altijd op de dag dat ik jarig ben, een hele dag is iedereen welkom! Altijd hapjes, snoep, koek etc, warm eten in huis en anders makkelijk een salade en of soep ofzo iets. Ik vind het altijd gezellig ook al is het druk!
M'n man en ik kunnen onze verjaardagen gelukkig samen doen (zit 3 dagen tussen). Meestal op een zondagmiddag vanaf half 3... en meestal tegen 6 is iedereen weer naar huis. Taartje, chocolaatje, chippie, toastje, kaasje... Van mij hoeft het allemaal niet zo, ach 1 keer in het jaar is te doen. (straks natuurlijk een keertje extra)
Ik hou helemaal niet van verjaardagen...verplichte nummers en vier die van mezelf dan ook al vanaf m'n 15e niet meer! Mijn partner daarintegen wil het wel (ook meer uit verplichting naar fam maar goed) als we kindertjes mogen krijgen ga ik m'n best doen een leuke verjaardag ervan te maken voor hun, maar voor mezelf NOPE laat maar Mirre
we vieren alleen de verjaardagen van de kinderen en van de oudste alleen met vriendjes en hun ouders(zijn ook vrienden) en de oma's. Rest van de familie vind het alleen een verplichting en dan hoeft het van mij niet.Graag of niet komen hoor!
wij doen ook niet veel hoor alleen mijn beste vriendin komt langs en ik wordt de hele dag plat gebeld, maar veel op bezoek komt er niet , maar dat verander wel als de kleine er is en vin het ook niet leuk omop verjaardag te komen, allemaal dat plichtsgevoel, behalve fam dan, heb ik het er nog wel voor over
gewoon lekker je bed induiken met een goed boek en denken ik ben der niet ik ben der niet hahahaha meestal vieren we het het weekend en dan s'avonds dit jaar, gister nog heb ik het gevierd in me bedje schuilend achter een stapel papieren zakdoekjes hatsjoeeeeeeeeee
Gewoon gezellig samen met mijn partner en verder geen gekkigheid of feestjes. p.s nog gefeliciteerd Deb!