Haha die gabbertijd was helemaal in inderdaad. Ik zelf was het niet ik dacht altijd dat het racisten waren. Iemand had me wijs gemaakt dat de oranje binnenkant betekende dat ze buitenlanders haatte en alleen blank volk accepteerden Plus dat toen het helemaal in was, was ik veel jonger. Maar ik luisterde wel naar de muziek en hakken deed ik thuis ook Ik herken de Thunderdome liedjes uit de docu, ik had een 'kleine' collectie waar me moeder gek van werd Ik ben trouwens 26
Ik heb hem ook gezien. Het leukste vond ik dat als je die mensen nu ziet (bij de interviews op de bank) je helemaal niet zou zeggen dat ze toen gabbers waren! De meesten lijken nu huismussen geworden. Ik heb er maar 1 gezien die nog steeds er een beetje 'aparter' uitziet, wel heel leuk die dreads.
Wow umm,dat is heel erg Ik kon nooit zo'n die hard zijn want ik wilde in de zomer gewoon een rokje aan en het was de bedoelling dat je in je Australian je kapot zat te zweten waar ik geen zin in had Zo'n opgeschoren kop heb ik gelukkig ook nooit gehad Zo fotootje wil alleen niet dat mijn idiote foto over het internet circuleert dus vandaar de ogen effe zwart gemaakt. Ik heb trouwens echt maar 3 feestjaren gehad,toen was ik er klaar mee
Hahaha Ik heb ook gekeken. Ik baal zo dat ik de feesten van vroeger nooit heb mee gemaakt. Ik was hakkuhbar vanaf 2004 ofzo haha. Mijn hoofd gaat nog steeds mee op de muziek. Al ben ik er al lang klaar mee. Geweldig!
Allebei mijn broers en mijn man waren die hard Gabbers ! Ik vond het vreselijk. Ik was Backstreet Boys fan haha Jaren later ging ik wel elk weekend naar een hardcore tent hier in de stad en ik heb daar echt de tijd van mijn leven gehad qua stappen.
Nooit naar de gabber feesten geweest. Maar vanaf mn 15e wel naar diverse feesten geweest 2014 gaan we weer eens een leuk feestje bezoeken
Ik ging in 1998 voor het eerst naar een hardcore feest, megarave, strak in pak, 14 jaar en voelde me toen echt oppergabber hahah. In 2003 heb ik mijn man ontmoet op hellraiser haha.. Geweldige tijden!
Wat een leuke docu! Die slingerkaakjes en die pupillen, geweldig Energiehal ben ik nooit geweest, daar was ik net even iets te jong voor, maar de muziek ken ik wel. Ik ben aardig wat feestjes afgeweest en favoriet waren toch wel de early hardcore feesten. Erg leuk om te zien hoe het nu met ze gaat, de gabbers van toen
In die gabbertijd was ik veel te jong ben nu 23 maar ben wel naar flink wat hardcore feesten geweest vanaf mijn 17e. Raving nightmare en masters of hardcore waren de grootste. Vooral toen masters 15 jaar bestond. Was toen 19 geloof ik, dat was een heel vet feest. Toch heb ik het een beetje gehad met de hardcore muziek. Ga nou liever naar een hardstyle event.