bij de pfaffs is bij een van de dochters is net bevallen van haar zoontje.....heel mooi! vind ik zo'n leuke serie he...... blij dat er weer een nieuwe serie van is
Ik heb het helaas gemist,vorig week was het om 22:00 op de TV en vandaag al een uur eerder ,helaas ,volgende week kijken Ally
Gelukkig net op tijd zitten zappen. Anders had ik mijn favoriete serie gemist. Ben alleen benieuwd wanneer de nieuwe delen door de week op komen vindt ik fijn dan alleen in het weekend daarvoor is de serie te leuk. Ik kijk ook alle herhalingen nu nog maar die zijn bijna voorbij. Heel mooi weer een jongentje erbij. Wordt tijd dat er ook een meid bij komt. Wachten en we zullen zien wat Linsey krijgt. Iedereen janken hoor! Wolvin
Hoi Vins het een mooi programma en kijk ook elke keer weer wist alleen niet dat de nieuwe afleveringen begonnen waren totdat ik aan het zappen was en het zag.
Hier zijn de nieuwe afleveringen alweer op de buis en het enige wat ik kan zeggen, is dat Lyndsey opnieuw zwanger is.
En dat ze met z'n allen op vakantie gaan Ik kijk ook elke zondag, nog geen enkele aflevering gemist. Sam kan toch gek uit de hoek komen hé...
Ik lach me altijd rot om Sam. Alleen die Dave vind ik echt een zuurpruim. Ik straks lekker kijken, heb het gisteravond opgenomen.
Waarom stond er in mijn tv gids niet vermeld dat de Pfaffs weer op tv waren? Nou heb ik het gemist. Balen hoor Wanneer wordt het voortaan uitgezonden?
Hier ook een Pfaffs-kijker / fan. Ik wist dat er nieuwe afleveringen zijn op zondag rond 22.00 uur. Heb het gisteren ook weer gezien. In onze gids (Veronica) stond echter dat ze gisteren ook om 22.00 uur zouden komen. Bij toeval (tijdens zappen) kwamen mijn vriend en ik er achter dat het al om 21.00 uur begon. TV-gidsen kun je blijkbaar ook niet meer vertrouwen :x of RTL-4 gooit zomaar haar schema's om. Mijn vriend en ik kijken ook altijd naar de herhalingen op RTL-7 doordeweeks om 20.00 uur. Eerder keek ik altijd naar GTST, maar ik vind De Pfaffs veel leuker. Overigens weet ik al wat Lyndsey krijgt en hoe het heet..... Ik houd af en toe namelijk de website van De Pfaffs ook in de gaten.
lyndsey is onderhand al zwanger van een 2e. in nederland liggen ze best ver achter. Nu op vtm hebben we vorige week zondag te horen gekregen dat het 2e onderweg is
Slecht nieuws uit Brasschaat. Vannacht is Bompa Pfaff, de inwonende vader van Carmen, overleden. Edilbert Seth werd geboren in 1929 en had 5 kleinkinderen en werd 7 keer overgrootvader. Hij groeide op in een familie van foorreizigers. Als kind stond hij op 6-jarige leeftijd al op het podium als clown. Later ontpopte hij zichzelf als David Copperfield van zijn tijd. Hij was een echte goochelaar. Op 24 jarige leeftijd leert hij zijn vrouw Yvonne Geerts kennen als hij bij haar water gaat halen om zijn kraam te poetsen. Ze werden op slag verliefd. Twee jaar later geven ze elkaar het Jawoord in Brussel. Op 5 januari 1955 verwelkomen ze hun eerste dochter Linda Clementina Juliana Seth. Een jaar later wordt ook hun tweede dochter Germaine Carmen Leona Seth geboren. Bompa en Bobo zoals ze werden genoemd door hun kleinkinderen stonden altijd klaar voor de opvang van Debby, Kelly en Lyndsey zodat Carmen en Jean-Marie konden werken aan hun sportwinkel en voetbalcarrière. Als Jean-Marie en Carmen met hun kinderen naar Duitsland zijn vertrokken zijn ze in 1985 in het huis gaan wonen in Brasschaat terwijl de familie Pfaff in München woonde. Op 19 augustus 2006 werd den Bompa in allerijl naar het ziekenhuis gebracht. Heel de familie staat dagelijks aan zijn ziekenbed. Na zes weken mag Bompa het ziekenhuis verlaten en is hij weer aan de beterhand. Hij wordt thuis verzorgd en dagelijks lopen zijn kleinkinderen en achterkleinkinderen bij hem binnen. Een mooiere oude dag had hij zich niet kunnen voorstellen.