Enorme regenbuien op komst - Laatste nieuws binnenland en buitenland | MSN Nieuws Alsof we nog niet genoeg hebben gehad :x:x
Oh jee, gezellig. Gelukkig valt de schade hier tot nu toe mee. Ik heb alleen een keer een weg onder water zien staan omdat de riolering de snelheid waarmee de regen uit de lucht kwam vallen niet aan kon. En dat was het dan ook wel...
Nee he, niet weer. net maar even naar de buurman gelopen om te vragen of hij even wil helpen met het konijnenhok op de tuintafel tillen. Manlief is tot morgen 8 uur aan t werk en ik kan het hok niet alleen tillen :x... Konijn staat veilig Vorige week was onze tuin net klein venetie. Toen liep het water net het hok niet in. We zijn de tuin aan het ophogen, maar t is een grote tuin en veel werk hoop dat het meevalt...
Lekker dan...ik stuur mijn dochter morgen met de bus naar school want die moet normaal 20 min fietsen.
Het is ook nooit goed he meiden?! Ik ben de hitte hier kotsbeu en zou het heeeeerlijk vinden om eens 20 graden te hebben.
Pff, gisteravond kon ik al zwemmen in de achtertuin.. Wordt er vanavond niet beter op denk ik .. achter het huis alles al vast gezet, gisteravond vloog er van alles door de tuin.. blegh..
Gisteravond was inderdaad vrij heftig. Even tussen de buien door de auto uit en naar huis gelopen. En tijdens de eerste buien domweg in de auto blijven zitten Maar pffffoe, er lagen nu al zoveel takken op straat. Gelukkig nog geen wateroverlast, maar ik ben benieuwd wat dat morgen gaat worden.
hopen dat we niet weer een overstroming in de garage krijgen, net als maandag Heb er nu nog spierpijn van.... Gelukkig hebben we wel alles wat niet nat mag worden inmiddels hoog staan, maar toch!
En ja, hoor, ik sta alweer sinds 8 uur met de trekker en bezem te proberen de garage zo droog mogelijk te krijgen. irritant: volgens buienradar zou het hier allang droog moeten zijn!!!!! Hopen dat het snel stopt met regenen want heb geen rug meer over. Pfff, ik ga emigreren :x
jeetje zeg das idd flink balen.. heb eigenlijk geen idee wat het hier vannacht heeft gedaan.. straat stond wel blank vanmorgen dus zal wel hard hebben geregend.. Nu komt het weer met bakken uit de hemel.. geen wind, alles recht naar beneden volgens buienradar komt er in de middag nog véél meer maarja, buienradar heeft het wel vaker mis.. Succes MvS
We hebben voor de grap een maatbeker in de tuin gezet, eens zien hoe vol die vanavond is, gaat nu weer los hier namelijk... Heerlijk hoor! Volgens mij is dit wel de ergste zomer met dit weer niet?
Letterlijk blaren op mijn handen van de trekker, maar de garage is eindelijk droog! Vanav mijn man ook maar even heeeeel lief aankijken voor een massage - heb ik wel verdiend, vind ik
Haha idd MvS.. kan je man best doen Hier toch lekkage gehad.. vochtplek op de vloer van de zolder.. raampje is lek.. nu het wat begint te drogen (lang leve verrijdbare kacheltjes) is het aan het krom trekken en vanavond weer zo'n bui.. hier nog wel droog maar vast niet voor lang..
hier in hengelo stond letterlijk alles vast veel straten onder gelopen op 1 weg hier stond je dan ook letterlijk 1 uur stil de hele beek hier achter over gelopen komt uit enschede een stroomt hard richting twente kanaal zelfs die is over gelopen het regent hier letterlijk al sinds gister avond keihard en is sinds gister avond maar 5 minuten droog geweest maar er komt nog meer regen aan